فناوری

طلا پرواز کرد/ پیش بینی مهم قیمت طلا

ایسنا: قیمت هر اونس طلا تا ساعت ۹ صبح با ۳.۵ درصد افزایش به دلار ۲۰۲۲ و ۳۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا با ۰.۱۷ درصد افزایش به ۳۰ دلار و ۳۰ سنت رسید.

مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد سیتی ایندکس، گفت که نوسان قیمت طلا احتمالاً توسط داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا در روز جمعه محدود می شود.

قیمت طلا روز دوشنبه به بالاترین رقم ۲۱۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید، زیرا شرط بندی برای کاهش نرخ فدرال رزرو افزایش یافت، اگرچه در همان جلسه بیش از ۱۰۰ دلار کاهش یافت زیرا عدم اطمینان در مورد زمان تسهیل سیاست های پولی وجود داشت. . داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات متحده در ماه اکتبر به پایین‌ترین سطح خود در بیش از دو سال و نیم گذشته رسیده است که نشان می‌دهد نرخ‌های بالاتر تقاضا برای کارگران را کاهش داده است.

شاخص دلار در برابر سبدی از ارزها پس از رسیدن به بالاترین رقم دو هفته اخیر در روز سه شنبه، ۰.۱ درصد کاهش یافت و طلا را برای دارندگان سایر ارزها ارزان تر کرد.

اکنون تمرکز بر انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی برای ماه نوامبر است که می‌تواند سرنخ‌های بیشتری در مورد چشم‌انداز نرخ‌های بهره ایالات متحده پیش از نشست سیاست‌گذاری هفته آینده فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش رویترز، ابزار FedWatch CME نشان می دهد که معامله گران با احتمال ۶۰ درصدی کاهش نرخ تا مارس سال آینده قیمت گذاری می کنند. وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، گفت طلا می تواند به محدوده ۲۰۳۳ تا ۲۰۳۹ دلار در هر اونس جهش کند.

در سایر فلزات گرانبها، نقره با ۰.۵ درصد افزایش به ۲۴.۲۴ دلار در هر اونس رسید، در حالی که پلاتین با ۰.۱ درصد افزایش به ۹۰۰.۳۱ دلار رسید. پالادیوم با ۰.۶ درصد افزایش به ۹۴۰.۱۴ دلار در هر اونس رسید که نزدیک به پایین ترین سطح خود در بیش از پنج سال گذشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا