ورزشی

طلب‌مان را بدهید تا تمرین کنیم!

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال به منظور آماده سازی برای لیگ بیست و چهارم در شرایطی برگزار شد که تنها ۹ بازیکن حضور داشتند!

حضور ۹ بازیکن در اولین تمرین آبی ها به خودی خود عجیب بود و عجیب تر اینکه در اردوی حجازی از ۹ بازیکن حاضر پنج نفر از انجام تمرین خودداری کردند!

آرمین سهرابیان، مهراد محمدی، محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی و ابوالفضل جلالی اعلام کردند که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته خود حاضر به تمرین نیستند.

قطعا این اتفاق خوشایند برای تیمی نیست که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و در فصل جدید به حضور موفق در سه جام می اندیشد.

گفته می شود مالک جدید پس از پرداخت مبلغ ۸۰ میلیارد تومانی به باشگاه استقلال در پایان فصل گذشته، دیگر پرداختی انجام نداده است و مدیران جدید این تیم برای جذب بازیکن و مذاکره با باشگاه استقلال دست و پنجه نرم می کنند. بازیکنان فصل گذشته

امروز در محل تمرین استقلال، هواداران حاضر در اردوی حجازی ضمن ابراز ناراحتی از شرایط موجود، به انتقاد از مالک جدید باشگاه استقلال نیز پرداختند و مدعی شدند که شرایط این تیم نه تنها بهتر نشده، بلکه بدتر هم شده است. !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا