ورزشی

طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد

تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه شنبه) در ورزشگاه کپه داغ عشق آباد به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت. ساخت قلعه به پایان رسیده است.

ترکیب تیم ملی ایران:

حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قیدی و مهدی طارمی.

ترکیب تیم ملی ترکمنستان:

رستم احالیف، جلدیف، وچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بک نظروف، تیمور شریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدف و عبدالرحمنوف.

داور: یوسوکه اراکی (ژاپن)

۲۰ دقیقه: ضربه سر محبی در داخل محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: موقعیت خوبی برای ایران بود که حرکت طارمی و پاس او در یک دروازه خالی به قائدی رسید و او نتوانست توپ را به ثمر برساند و یک موقعیت عالی از دست رفت.

دقیقه ۳۷: حرکت خطرناک بازیکن ترکمنستان از سمت راست با برخورد پای راست آمانوف به سیدحسین.

دقیقه ۴۴: ضربه قیچی طارمی روی ارسال محمد محبی از بالای دروازه به بیرون رفت.

۴۵+۵ دقیقه: بازی مستقیم ایران از خط دفاعی با سه ضربه به گل تبدیل شد. پاس بلند کنعانی روی سر مهدی طارمی قرار گرفت و به قیدی رسید که او نیز با یک ضربه محکم دروازه میزبان را خراب کرد.

دقیقه ۴۶: ضربه کم جان دوردف در اختیار دروازه بان ایران قرار گرفت.

۶۰ دقیقه: حرکت رامین رضاییان از سمت راست با پاس او همراه بود اما توپ او به طارمی نرسید و مدافعان ترکمنستان توپ را دفع کردند.

۸۰ دقیقه: شوت خطرناک بازیکن ترکمنستان از پشت محوطه جریمه در چارچوب نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: همکاری تیمی بازیکنان ایران با پاس پشت پای محبی به موقعیت گلزنی تبدیل شد. ضربه رامین با برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا