ورزشی

طوفان پالما اسپانیا با درخشش ستاره‌های ایرانی

در مهمترین دیدار هفته بیستم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم مایورکا پالما با حضور حسین طیبی و مسلم اولاداقباد در بین پنج بازیکن ابتدایی و سالار آقاپور در لیست از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف تیم کارتاخنا در رده چهارم می رود. شنبه شب. رفت

مایورکا پالما که ماه گذشته در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا شکست تلخ مقابل کارتاخنا را متحمل شده بود، انگیزه زیادی برای انتقام باخت قبلی داشت و در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، حسین طیبی قفل را شکست. هدف. او بازی را کاملا به نفع تیمش تغییر داد.

حسین طیبی بهترین گلزن حال حاضر ایران در لیگ ملی اسپانیا در دقیقه ۲۴ موفق شد دروازه کارتاخنا را باز کند و تیمش را در مسیر پیروزی قرار دهد و یک دقیقه بعد گل دوم را به ثمر رساند.

بعد از درخشش حسین طیبی و گلزنی، نوبت به سالار آقاپور رسید تا در دقیقه ۲۸ بازی را ۳ بر صفر کند و امید مایورکا پالما برای کسب سه امتیاز این بازی حساس مقابل کارتاخنا کم شود.

تیم فوتسال مایورکا پالما پس از دو شکست تلخ اخیر در دیدار مقابل کارتاخنا با درخشش طیبی و آقاپور با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید و ۳۴ امتیازی شد و رده چهارم جدول را از حریف خود گرفت.

حسین طیبی با گلزنی مقابل کارتاخنا تعداد گل های خود را در این فصل در لیگ ملی اسپانیا به ۱۱ رساند و سالار آقاپور نیز ۲ گل به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا