اخبار اقتصاد ایران

ظرفیت‌های خوب گیلان در حوزه صنعت ریلی | شروع به کار فاز دوم قطعه سازی و واگن سازی در لوشان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت های خوب گیلان در حوزه صنعت ریلی گفت: دولت سیزدهم حامی ویژه تولید است.

ایران تحلیل، «فرشاد مقیمی» روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت واگن سازی و قطعات ریلی و جاده ای شهرک صنعتی جمال آباد لوشان (استان گیلان) در گفتگو با خبرنگاران گفت: در حوزه ریلی و صنایع تولید قطعات واگن شرایط مثبت و امیدوارکننده ای داریم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع کوچک و بزرگ افزود: ایجاد اشتغال راهبرد مهم و جدی دولت سیزدهم است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به ظرفیت های خوب گیلان در حوزه صنعت واگن سازی گفت: با راه اندازی فاز اول واگن سازی. مجتمع و قطعات ریلی و جاده ای در جنوب گیلان برای ۸۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود. ایجاد شده است.

مقیمی با اشاره به اجرای پروژه راه آهن رشت – خزر – آستارا و اهمیت این پروژه در بخش های مختلف افزود: تامین قطعات و دستگاه های مورد نیاز پروژه راه آهن گیلان ضروری است.

وی با اشاره به آغاز فاز دوم قطعه سازی و واگن سازی در لوشان افزود: با راه اندازی فاز دوم این مجتمع برای ۴۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر رفع موانع تولید و اشتغال تاکید کرد و افزود: گیلان ظرفیت های خوبی در زمینه اشتغال و تولید دارد.

فرشاد مقیمی معاون حراست وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهرک صنعتی جمال آباد لوشان واحد صنعتی فولاد پیشتاز تولیدکننده قطعات ریلی با ۸۵ پرسنل در فاز اولیه بازدید کرد.

فاز توسعه این شرکت دانش بنیان برای تولید واگن با اشتغال ۴۰ نفر نیز در دست ساخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا