ترندهای روز

ظریف، حامی چهره مطرح ایران تحلیلات شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

یک منبع خبری از حمایت محمدجواد ظریف از علی لاریجانی خبر داد.

در بخشهایی از این مقاله آمده است:

شنیده ها حاکی از آن است که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت حسن روحانی که همواره یکی از گزینه های احتمالی کاندیداتوری در عرصه ایران تحلیلات بوده و مانند دوره قبل در روزهای اخیر تاکید کرده است که هرگز نخواهم آمد. کاندیدای ریاست جمهوری باشد، گفته است که وارد کاندیداتوری نمی شود، اما با تمام توان به علی لاریجانی کمک خواهد کرد.

چهره دیگر از دو حامی اصلی لاریجانی، یکی دیگر از وزیران دولت، حسن روحانی است. محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که تنها دقایقی پس از انتشار توییت علی لاریجانی مبنی بر حضور وی در عرصه ایران تحلیلات – توییت نقشه مسیر تاکسی اینترنتی از وزارت کشور به پاستور – آن را بازنشر کرد و از همان ابتدا دعوای توئیتری با لاریجانی به راه انداخت. منتقدان لاریجانی به ویژه نگران زاکانی و مالک شریعتی بودند.

پس از اینکه آذری جهرمی در اولین لحظات پست لاریجانی را به اشتراک گذاشت، پوریا استراکی یکی از چهره های رسانه ای نزدیک به دولت روحانی بلافاصله عکسی از لاریجانی و آذری جهرمی منتشر کرد و به معاون اول آذری جهرمی اشاره کرد، نکته ای که بدون هماهنگی نمی توان به آن اشاره کرد. لاریجانی بیان شده است.

با این اوصاف دست راست و چپ علی لاریجانی در صورت تایید صلاحیت، محمدجواد ظریف و محمدجواد آذری جهرمی هستند. گزینه هایی که از هم اکنون درباره سکانداری وزارت امور خارجه و ارتباطات و فناوری اطلاعات و حتی معاون اول وی گمانه زنی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا