ترندهای روز

ظریف به مشهد نمی‌رود/ علت چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

ستاد افق میهنات پزشکی مشهد روز گذشته با انتشار بنرهایی از برگزاری نشست افق میهناتی و پرسش و پاسخ دانشگاهیان مشهدی با حضور محمدجواد ظریف خبر داد. این جلسه افق میهناتی قرار بود امروز پنجشنبه ۳۱ برگزار شود خرداد از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در تالار رودکی دانشگاه فردوسی برگزار می شود. این در حالی است که صبح امروز ستاد افق میهناتی پزشکان خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد: علیرغم تلاش های فراوان برای برگزاری دو جلسه امروز پنجشنبه با ظریف در مشهد، متاسفانه به دلیل تداخل برنامه های دکتر ظریف، سفر وی به مشهد مقدور نشد. ستاد مرکزی افق میهنات تهران

در همین حال محمدصادق جوادی حصار رئیس ستاد افق میهناتی پزشکان خراسان رضوی نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دکتر ظریف روز گذشته به عنوان مشاور آقای دکتر ظریف را به عنوان مشاور همراهی کردند. جمهوری از قبل برنامه ریزی شده بود، حضور ایشان در کنار آقای مزکیان در این برنامه الزامی بود.

وی با بیان اینکه این سفر به دلیل برخی ناهماهنگی های ستاد لغو شد، ادامه داد: کارشناسان دیگری نیز در حوزه های مختلف در استان هستند که می توانند نظرات این کاندیدای ریاست جمهوری را به گوش مردم برسانند. وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده، پزشکان روز ۶ تیرماه در مشهد حضور خواهند داشت تا با مردم استان دیدار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا