ورزشی

عابدزاده هنوز به من بدهکار است

فرشاد پیوس درباره دیدار این تیم با هواداران تهرانی گفت: بازی مقابل هواداران خوب بود و از هر نظر برای قرمزها حساس بود زیرا در آستانه دربی بود و کسب ۳ امتیاز با توجه به اینکه شرایط فعلی

بازیکنان هم مراقب بودند که اخطار نگیرند و دربی را از دست ندهند. سبک بازی پرسپولیس بر اساس نتیجه گیری بود. ترس را به راحتی در پای بازیکنان پرسپولیس می دید. آنها بازی را به خوبی مدیریت کردند و پیروز شدند. برد در این بازی مهمتر از نان شب بود.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس قبل از دربی گفت: استقلال همبازی خوبی است و با جواد نکونام به هماهنگی لازم رسیده است. این تیم مهره های خوبی دارد و توانایی های خود را به خوبی نشان داده است، در ضربات شروع مجدد بسیار توانمند ظاهر شده و بهترین تیم لیگ تا اینجای فصل است. دست و بال پرسپولیس در این بازی به دلیل مصدومیتی که دارد بسته است و کار برای یحیی گل محمدی و شاگردانش سخت خواهد بود.

پیوس ادامه داد: کمبود بازیکن و نیمکت ضعیف سرخپوشان می تواند پاشنه آشیل این تیم در شهرورد باشد. شکست در این بازی حساس می تواند هر یک از دو تیم را دچار بحران کند، بنابراین آنها روی عصا خواهند بود. به نظر من حمایت هواداران و اتحاد همه بازیکنان پرسپولیس قبل از این بازی می تواند رمز موفقیت مقابل استقلال باشد.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد مهاجمان این تیم در این فصل گفت: فوتبال ایران با بحران گلزنی مواجه است و در این زمینه ضعیف هستیم. تیم های لیگ برتری و ملی پوشان در تمامی رده های سنی نیز با این مشکل مواجه هستند. این مشکلی است که کل لیگ با آن مواجه است و فقط پرسپولیس نیست. مربیان به دنبال گل نزدن و نباختن هستند و نتیجه گرا شده اند. مهم این است که گل محمدی ترس را کنار بگذارد و تیم را برای برد به میدان بفرستد. البته اگر بازیکنان بدون ترس بازی کنند، می توانند به ما امتیاز بدهند.

پیوس درباره مسائل ایجاد شده بعد از بازی با الدحیل نیز گفت: پرسپولیس مقابل الدحیل نمایش خوبی داشت اما بدشانس بود که توپ های این تیم گل نشد. هر چه بود، باید فراموشش کنیم. در پایان بازی عده ای حرکات احساسی انجام دادند که نام پرسپولیس در آن دیده نشد. با این حال معتقدم اگر قرار بود پرسپولیس صعود کند، کار برای تیم در مرحله بعد به این شرایط گره می خورد. این بازی تاریخ شد و پرسپولیس باید به راه خود ادامه دهد. یحیی یکی از بهترین مربیان ایران است و باید روی ادامه مسابقات این فصل تمرکز کند تا قرمزها نتایج هفته های اخیر را جبران کنند.

وی درباره حواشی پیش از شهرورد ۱۱۰ پایتخت گفت: دربی همیشه حواشی خاص خود را داشته و همیشه جنجالی بوده است. اصلا نمک دربی به خاطر همین جنجال ها و همین مسائل است که این بازی را از همه بازی ها متمایز می کند. به نظر من اشکالی ندارد، البته همه چیز باید در چارچوب اخلاق باشد. به هر حال همیشه بازیکنانی در دو تیم بودند که جنجال به پا کردند و این از غیرت و تعصب آنها بر روی پیراهن این تیم ها نشات می گیرد و موضوع خاصی نیست.

گلزن و مهاجم سابق پرسپولیس درباره یکی از خاطرات شیرین خود از پایتخت گفت: در روزهای آخر. شهریور در سال ۶۷ در سالگرد دربی معروف ۶ نفره به مصاف استقلال رفتیم. قبل از بازی احمدرضا عابدزاده به من گفت اگر گل بزنی به تو شیرینی می دهم. در آن بازی من یک گل زدم و در پایان بازی ۱-۱ شد و در پایان فصل قهرمان شدیم. بعد از بازی به احمدرضا گفتم شیرینی ما را فراموش نکن و حالا رفته به ما شیرینی بدهد و بعد از ۳۵ هنوز به من بدهکار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا