فناوری

«عادل پنجشیری» تروریست حادثه کرمان را شناسایی کنید + تصویر

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از وزارت اطلاعات، در پی فاجعه تلخ سالگرد شهادت سردار بزرگ در مبارزه با تروریسم تکفیری، سپهبد قاسم سلیمانی (ره) در کرمان و پیگیری گسترده اطلاعات جمع آوری و اقدامات امنیتی. در داخل و خارج از کشور اطلاعات قابل توجهی از لایه های دخیل در طراحی و اجرای آن عملیات تروریستی به دست آمد.

پس از آن تعدادی دیگر از عناصر مرتبط با حادثه مذکور در سطوح برخی از سرکردگان گروه مزدور داعش تا عوامل عملیاتی و اتباع چندین کشور شناسایی، دستگیر و به بازداشتگاه های کشور منتقل شدند.

با توجه به تداوم عملیات افندی و دفاع و تداوم حضور سرپرست سربازان گمنام امام زمانAj) در محیط های هدف، بخش دیگری از اطلاعات به دست آمده و اقدامات انجام شده در زیر آمده است:

۱) دو تروریست تکفیری که چند روز پس از حادثه جنایت کرمان با هدف انجام عملیات جدید در دیار کریمان با تدابیر هوشمندانه و اقدام ایثارگرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) وارد کشور شدند.Aj) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، دلاورمردان گمنام کرمانی به محاصره درآمدند و هر دو عنصر تکفیری در تیراندازی متقابل به هلاکت رسیدند. در این عملیات، سناریوی دو مرحله ای و خطرناک حمله به یکی از مراکز پلیس (حمله مسلحانه به مرکز هدف و سپس کمین انفجاری در مسیر نیروهای کمکی) خنثی شد و دو تروریست تکفیری تبعه خارجی مورد بررسی قرار گرفتند. کشته شده. همچنین دو بمب دست ساز بسیار قوی به وزن ۲۰ کیلوگرم کشف و ضبط شد. علاوه بر بمب، ۱۰ چاشنی برقی، ۴ چاشنی ساده، یک مسلسل م P4 آمریکایی با ۸ تیغه خشاب و ۲۷۸ فشنگ و یک قبضه مسلسل کلاشینکف با ۵ تیغه خشاب و ۱۸۱ فشنگ، ۷ نارنجک، ۲ دوربین معمولی و دید در شب، ۲ دستگاه بی سیم، ۳ ریموت، ۱۲ متر سیم با پودر و فیوز برقی. مقادیر قابل توجهی دیگر تجهیزات مرتبط کشف و ضبط شد.

۲) دستگیری یکی از رهبران (به اصطلاح امیران) داعش به نام «محمد عمران تنویر» با نام مستعار «ابو عمران». وی از امام جماعت معروف داعش در استان خراسان بود. فرد مذکور که یکی از متخصصان بمب گذاری گروه مزدور داعش است اهل مربوط «عبدالله تاجیکی» (درج در ابلاغیه دوم این وزارتخانه) بود. محمد عمران تنویر حدود ۸ سال پیش به داعش پیوست، در چندین کشور منطقه حضور داشته و به عنوان یکی از امام جماعت گروه مزدور داعش ارتقا یافته است. تحقیقات ادامه دارد.

۳) دستگیری به اصطلاح امیر دیگری داعش به نام «مون» (مرد) که او نیز از عوامل مرتبط با «عبدالله تاجیکی» بود و در پوشش کارگری با نقشه عبدالله وارد کشور شده بود. این فرد نیز تحت بازجویی است.

۴) شناسایی و دستگیری یکی دیگر از سرکردگان تروریست معروف به داعش در خراسان به همراه چهار نفر از اعضای تیمش. او فردی آموزش دیده، آشنا به روش های حفاظتی و تاکتیک های امنیتی، مخاطب اصلی «عبدالحکیم توحیدی» فرمانده عملیات تروریستی این گروه است که به ایفای نقش می پردازد. مارپیچ رهبر فوق نقش اعزام عناصر به ایران را داشت.

۵) شناسایی و دستگیری تروریستی که قصد حمله تروریستی در بارگاه یکی از امامزادگان در حومه مشهد مقدس را داشت. بررسی های اولیه نشان می دهد فرد مذکور از طریق فضای مجازی با گروه مزدور داعش ساخت آمریکا آشنایی و ارتباط داشته است. از این فرد یک قبضه سلاح و تجهیزات آن کشف شد که در دست بررسی و بازجویی قرار دارد.

۶) و در نهایت شناسایی و ردیابی یکی از سرکردگان گروه صهیونیستی داعش به نام «محمد عادل عارف» معروف به «عادل پنجشیری» که بر اساس آخرین ردپاها وارد منطقه ای در غرب شده است. تهران.
این تروریست در میان دیگران مربوط مستقیماً توسط عبدالحکیم توحیدی (فرمانده عملیات تروریستی داعش) که در گذشته به اتهام برنامه ریزی برای حمله انتحاری در دانشگاه کابل و پس از یک سال حبس بازداشت شده بود. بگرام، از زندان آزاد شد و دوباره به فعالیت های مجرمانه روی آورد. تاکنون تعدادی از اطرافیان وی (همه داعشی ها) شناسایی و دستگیر شده اند، اما محمد عادل عارف (عادل پنجشیری) متواری و تحت تعقیب است. لذا ضمن انتشار تصویر این تروریست با سابقه، از شهروندان گرامی تقاضا دارد هرگونه اطلاعاتی در مورد وی را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (شماره ۱۱۳) اطلاع دهند.

۷) در پایان ضمن تاکید مجدد بر تداوم جمع آوری اطلاعات و رصد امنیتی به صورت همه جانبه و شبانه روزی در تمامی حوزه های هدف اعم از داخل و خارج از کشور، همچنان از مراجع محترم تقاضا دارد. . مردم ایران خدمتگزاران گمنام هوشیاری کامل خود را حفظ کنند. لطف کنید و هرگونه اطلاعات مرتبط (خصوصاً در مورد تروریست فراری عادل پنجشیری) را به ۱۱۳ اطلاع دهید. همچنین در تمامی اقدامات مذکور همکاری اعضای جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه دستگاه محترم قضایی را داشته ایم. نظام اسلامی. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی کشور که صمیمانه از ایشان تشکر می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا