فرهنگ و هنر

عجیب‌ترین نقش‌آفرینی مهران مدیری در «تابستان همان سال» :: ایران تحلیل

تهیه کننده فیلم سینمایی «تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری، تغییر نسخه جشنواره ای این فیلم را برای ورود به اکران عمومی بعید دانست.

به گزارش ایران تحلیل، علی اوجی تهیه کننده فیلم «تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری وی درباره آثار رونمایی شده در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر درباره این همکاری گفت: این افتخار را داشتم که امسال فیلم «تابستان همان سال» را با یکی از مطرح ترین سینماگران ایران به جشنواره فجر برسانم. این همکاری با توجه به حضور آقای کلاری، همکاری بسیار لذت بخشی بود. او هم از نظر شخصیتی و هم از نظر هنری جزو چهره های درجه یک سینماست و لذت این همکاری برای من باقی خواهد ماند.

تهیه کننده «تابستان همان سال» درباره حضور کوتاه مهران مدیری در این فیلم نیز گفت: حضور مهران مدیری در «تابستان همان سال» یک حضور بسیار جدی است و معتقدم به عنوان یک بازیگر خیلی ظاهر شدند. متفاوت در این نقش این نقش آفرینی را می توان یکی از عجیب ترین نقش های کارنامه کاری او دانست. مهران مدیری نقش یک فالگیر و فالگیر را بازی کرد که معتقدم به خوبی از پس آن برآمد، البته همیشه با هر نقشی کنار آمده و هنرمند بی نظیری است.

اوجی در خصوص پیش بینی خود از وضعیت فیلم «تابستان همان سال» در چرخه کلی اکران، با توجه به برخی اظهارنظرها درباره کند بودن روند روایت آن نیز گفت: واکنش به فیلم و ریتم روایت آن بستگی دارد. بر روی پارامترهای مختلف مانند تئاتر و حتی کیفیت تصویر و صدا. بستگی به سالن داره به شخصه معتقدم که ریتم فیلم کاملاً با روایت آن همخوانی دارد و اتفاقاً حس و حال و حالی که در فیلم شاهد آن هستیم در تک تک سکانس ها با وسواس زیادی ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: هر گونه تغییر در فیلم برای اکران عمومی بستگی به نظر آقای کلاری دارد و در این باره صحبت خواهیم کرد اما بعید می دانم نسخه نمایش داده شده در جشنواره برای اکران عمومی تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا