ترندهای روز

عجیب ترین شکایت هایی که از سلبریتی ها شده است

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

زندگی افراد مشهور و ثروتمند از دور بی نقص به نظر می رسد، اما بیشتر مردم نمی دانند که هرکسی حتی بدون کمک وکیل هم می تواند شکایت های عجیب و غیر منطقی علیه آنها ارائه کند.

در ادامه با برخی از این موارد آشنا می شویم.

میلا کونیس

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

زنی به نام کریستینا کارو، بازیگر اوکراینی هالیوود میلا کونیس را متهم کرد که مرغ حیوان خانگی او را در کودکی در اوکراین دزدیده است. وی در شکایت خود با توجه به غم و اندوه ناشی از از دست دادن مرغ خانگی خود به نام “دوگی” خواستار دریافت ۵ هزار دلار غرامت برای مراجعه به روانشناس بود.

سایمون کاول

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

زنی برای مصاحبه شغلی به خانه سایمون کاول رفته بود تا به عنوان سرآشپز شخصی او کار کند. در آنجا از او خواسته شد که کفش‌هایش را که کفی‌های ۵۰۰ دلاری داخل آن بود، در بیاورد. او مدعی شد که پس از مصاحبه، کفش هایش را به او پس نداده اند. به همین دلیل از سایمون کاول شکایت کرد و خواستار غرامتی معادل قیمت کفش و همچنین هزینه رفت و آمد به خانه اش شد. با این حال، در کمال تعجب، کفش‌های او بلافاصله پس از ثبت شکایت به طرز عجیبی پیدا شد.

بیانسه

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

زنی به نام کیمبرلی تامپسون که به مدت ۷ سال به عنوان درامر در گروه بیانسه کار می کرد، ادعا کرد که این خواننده مشهور از جادو و جادوی سیاه و همچنین کلمات جادویی برای آزار جنسی استفاده کرده است.

جیز

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

مردی به نام جفری فیلیستین که در فلوریدا زندگی می کند، ادعا کرد که از داخل زندان آهنگ هایی را برای جی زی ایمیل می کند و این خواننده مشهور رپ هرگز پولی را که قول داده بود به او پرداخت نکرده است. وی در شکایت خود خواستار غرامت ۹۰ میلیون دلاری شده است.

لیدی گاگا

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

پس از دزدیده شدن یکی از سگ های لیدی گاگا، خواننده مشهور برای بازگرداندن سگ هایش ۵۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرد. زنی به نام جنیفر مک براید سگ های لیدی گاگا را پس داد اما اعتراف کرد که در دزدی سگ های خواننده معروف دست داشته است. گاگا از پرداخت جایزه به زن برای نقش او در سرقت سگ هایش امتناع کرد، بنابراین مک براید از خواننده به دلیل عدم پرداخت شکایت کرد.

جکسون

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

زنی به نام کیمبرلی گیگز از مایکل جکسون برای غرامت یک میلیارد دلاری شکایت کرده است. او مدعی شد که با این خواننده مشهور رابطه نزدیک داشته و جکسون در ۳ آلبومش از اطلاعات شخصی او استفاده کرده است. علاوه بر این، این زن ادعا کرد که جکسون قبل از مرگش قول داده بود که حق امتیاز او را از آلبوم هایش بپردازد.

بیانسه، کیم کارداشیان و ماریا کری

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

زنی به نام تینا سیلز از بیانسه، کیم کارداشیان و ماریا کری شکایت کرد و ادعا کرد که مادر بیولوژیکی فرزندانشان است. او در این دادخواست خواسته های مختلفی از جمله قرارداد ضبط با پسرش از کانیه وست را مطرح کرد. و حضور در جلسات آموزشی مربی آواز ماریا کری. او همچنین از شرکت ضبط ماریا کری می خواست که ۵ آلبوم با عکس کری برای او تولید کند.

کلینت ایستوود

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

زنی به نام جیل کریتندن، بازیگر و کارگردان معروف کلینت ایستوود را به دزدیدن فیلمنامه او متهم کرد. به گفته این زن، همکارانش با ورود غیرقانونی به خانه اش، این فیلمنامه را از او ربوده بودند. کریتندن در شکایت خود ۳۴۳ میلیون دلار غرامت خواست.

مایکل جردن

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

در شکایتی علیه مایکل جردن، مردی به نام آلن هکرد مدعی شد که از اشتباه گرفتن با این بسکتبالیست مشهور سابق خسته شده است و افرادی که او را با جردن اشتباه می گیرند مدام به سراغش می آیند. این مرد در شکایت خود تقاضای غرامت کرده بود.

کیم کارداشیان

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

یک شرکت تولید کننده قاب گوشی به نام اسنپ لایت از کیم کارداشیان به دلیل امضای قرارداد همکاری تبلیغاتی با شرکت رقیبش به نام LuMee شکایت کرد و مدعی شد که اقدام کارداشیان بر تجارت آنها تأثیر منفی داشته است. آنها در شکایت خود خواستار غرامت ۱۰۰ میلیون دلاری شدند و همچنین از کارداشیان خواستند استفاده از محصولات لومی را متوقف کند.

الیزابت تیلور

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

به گفته باغبان خانه الیزابت تیلور بازیگر قدیمی هالیوود، او پس از امتناع از پیشبرد جنسی پیشخدمت همجنسگرای تیلور اخراج شد. مرد ادعا کرد که تیلور ساقی خود را مجبور به انجام اعمال جنسی کرده است و پیشخدمت به باغبان رفته بود تا خود را برای جلب رضایت تیلور بیدار کند. اما تیلور در پاسخ ادعا کرد که دلیل اخراج باغبان این بوده است که این مرد دائماً از مهاجران غیرقانونی برای انجام کارهای باغبانی خود استفاده می کرده است.

گوئینت پالترو

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

مردی همنام با همسر سابق گوئینت پالترو، کریس مارتین، از این بازیگر مشهور به دلیل آزار و اذیت شکایت کرد و ۱۰ میلیون دلار غرامت طلب کرد. پالترو با دونالد استرلینگ، مالک تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز رابطه نامشروع داشت و این هنرپیشه مشهور طبق عقاید نازی های دونالد استرلینگ ماهیانه ۵۰۰ هزار دلار دستمزد می گرفت تا فرزندانی با موهای طلایی به دنیا بیاورد.

کیم، کلویی و کورتنی کارداشیان

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

مردی علیه خواهران کارداشیان به نام های کیم، کلوئه و کورتنی شکایت کرده و مدعی شده است که آنها با پوشیدن ماسک دزد و استفاده از چاقو او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. به گفته این مرد، خواهران کارداشیان سر شلنگی را به زور وارد دهان او کردند که از آن آب داغ و کف خارج شد. این مرد هم مدعی شد که به او توهین کرده اند.

مایلی سایروس

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

زنی به نام لوسی کیم از مایلی سایرس ۱۶ ساله شکایت کرد و برای ساکنان شرق آسیای شرقی شهر لس آنجلس ۴۰۰۰ دلار غرامت طلب کرد. دلیل این اقدام او عکسی بود که نشان می داد این خواننده معروف و دوستانش چشمانشان را می کشند و باریک می کنند. کوروش البته هرگز این غرامت را پرداخت نکرد اما بابت عکس عذرخواهی کرد.

الویس پریسلی

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

پس از مرگ الویس پریسلی، شایعاتی در مورد علت مرگ زمانی مطرح شد که مردی اهل تگزاس در دادخواستی ادعا کرد که مرگ این خواننده مشهور ساختگی بوده است، زیرا از زمان انتشار خبر مرگش چندین بار با این خواننده صحبت کرده است. .

کیم کارداشیان

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

در سال ۲۰۱۲ فردی به نام جینو رومانو در یک دادخواست مدعی شد که کارداشیان ها در تشکیل یک گروه تروریستی ارمنی دست داشته اند. وی همچنین مدعی شد که کیم کارداشیان با یک بازیکن فوتبال آمریکایی به نام تیم تبو و میشل باخمن نماینده سابق کنگره آمریکا در ارتباط بوده است.

هالی بری، آماندا باینز، آرمی همر و دیزنی

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

یک زن لس آنجلسی که خود را بی خانمان توصیف می کند، علیه چندین سلبریتی و دیزنی شکایت کرده است. هدف او از این اقدام این بود که همه آنها در دادگاه حاضر شوند تا بتواند فیلمنامه ۲۰۰۰ صفحه ای خود را که یک مینی سریال عاشقانه بود به آنها نشان دهد و این بازیگران و کمپانی دیزنی را تشویق به ساخت آثارشان کند. آهسته. تدریجی

ساشا بارون کوهن

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

زنی به نام راشل اولسن از ساشا بارون کوهن شکایت کرد و مدعی شد که این بازیگر مشهور در جریان مشاجره در فیلم برونو باعث خونریزی مغزی او شده است. با این حال، بعداً مشخص شد که رفتار کوهن این زن را به قدری عصبانی کرده است که او بیهوش شده و روی زمین افتاده است.

جیز

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

ژست معروف دست به شکل الماس جی زی موضوع شکایتی بود که توسط کشتی گیر سابق دیاموند دالاس پیج، که ژست دست را در دهه ۱۹۹۰ ثبت اختراع کرد، علیه او تنظیم شد. پرونده این شکایت در نهایت با سازش دالاس و خواننده مشهور رپ بسته شد.

استیو جابز

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

رکورد بیشترین شکایت از دیگران در کتاب رکوردهای گینس متعلق به مردی به نام جاناتان لی ریچس است. او در یکی از شکایات متعدد خود، استیو جابز، یکی از بنیانگذاران اپل را به استخدام او متهم کرد. جی سیمپسون در نقش یک قاتل قراردادی، بازیکن سابق فوتبال آمریکایی متهم به قتل همسر و یک مردش. همچنین به گفته ریچز، جابز قصد داشت با موشک های اتمی به مغز خود و دوچرخه دوچرخه سوار حرفه ای آمریکایی لنس آرمسترانگ حمله کند. علاوه بر این، ریچر ادعا کرد که Jaiz در فروش بیش از حد آیفون به مشتریان نقش داشته است.

نیکی میناژ

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

یک طراح کلاه گیس که قبلا با نیکی میناژ کار می کرد مدعی شده است که این خواننده مشهور رپ بدون اجازه او از طرح های او به طور غیرقانونی استفاده کرده و به فروش رسانده است. این مرد در شکایت خود خواستار غرامت ۳۰ میلیون دلاری شد اما چون هیچ یک از طرح های خود را ثبت نکرده بود در این پرونده برنده نشد.

کریستوفر نولان

عجیب ترین شکایت های افراد مشهور

کریستوفر نولان، کارگردان شوالیه تاریکی، توسط «بتمن» شکایت کرد، اما نه از سوی خود ابرقهرمان معروف. شهر کوچکی در ترکیه به نام بتمن وجود دارد که مقامات آن مدعی بودند شخصیت معروف فیلم به صورت غیرقانونی از نام این شهر استفاده کرده است. همچنین شهردار شهر بتمن موارد قتل و خودکشی در این شهر را ناشی از فشار روحی و روانی دانست که ساکنان شهر بتمن در اثر فیلم های بتمن متحمل شدند.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا