اخبار اقتصاد ایران

عدم رعایت مقررات حریم بی‌خطری پروازی می‌تواند منجر به غیرعملیاتی شدن فرودگاه رشت شود

میرحسینی گفت: رعایت نکردن ضوابط ایمنی پرواز می تواند علاوه بر از دست دادن این موقعیت مطلوب، خطرات احتمالی پروازها را به همراه داشته باشد و حتی فرودگاه را از کار بیاندازد.

ایران تحلیل، مدیر کل فرودگاه گیلان در جلسه ای که با حضور معاون دادستان گیلان، شهردار منطقه یک، معاون عمرانی استاندار، رئیس بنیاد مسکن و رئیس اداره کل فرودگاه گیلان برگزار شد. اداره جهاد کشاورزی رشت و جمعی از مسئولین فرودگاه در اداره کل فرودگاه. وی ضمن ارائه توضیحات و اقدامات انجام شده در زمینه حفظ حریم پروازی این فرودگاه به تحلیل مسائل و مشکلات این موضوع پرداخت.

محسن میرحسینی با تاکید بر رعایت دستورالعمل کنترل موانع اظهار داشت: جلوگیری از نفوذ موانع به منطقه ایمنی پرواز و رعایت ضوابط منطقه پروازی طبق مقررات و کنترل موانع غیرمجاز در محدوده فرودگاه می باشد. از جمله موارد ضروری است و رعایت نکردن این دستورالعمل ها منجر به ایجاد خطراتی برای پروازها می شود. خواهد بود

مدیرکل فرودگاه گیلان ضمن تشکر از حضور معاون دادستان گیلان و روسا و مسئولان ادارات مرتبط با موضوع جلسه افزود: رعایت نکردن ضوابط ایمنی پرواز علاوه بر ضرر و زیان می تواند این موقعیت مطلوب، خطرات احتمالی پروازها و حتی عدم بهره برداری از فرودگاه را به همراه دارد.

در ادامه معاون پیشگر دادستان در خصوص نظارت مستمر بر حریم هوایی فرودگاه سردار جنگل رشت تصریح کرد و دستورالعمل ها، بخشنامه ها و قوانین موجود در این زمینه را با اعضای حاضر در جلسه و پس از بحث و گفتگوی تفصیلی در خصوص هوا و زمین مورد بحث و بررسی قرار داد. فضا. فرودگاه به همراه حاضرین از سطوح پروازی بازدید میدانی و دستورات لازم را در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز صادر کردند.

لازم به ذکر است در این جلسه ضمن تاکید بر کنترل ساخت و سازها و جلوگیری از تخلفات ساختمانی در حریم مذکور، مصوبات و دستورات لازم جهت اجرا به مراجع قضایی و مسئولین نقش پرداز ابلاغ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا