ورزشی

عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده از خبرنگاران

شجاع خلیل زاده پس از پیروزی دو بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: ابتدا به هواداران تراکتور خسته نباشید می گویم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند، من هم عذرخواهی می کنم. برای بازی هفته گذشته که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

وی درباره حواشی بعد از بازی با پرسپولیس و درگیری لفظی با برخی خبرنگاران در میکس زون ورزشگاه آزادی تصریح کرد: از خبرنگارانی که آنجا بودند به جز یک نفر که بی احترامی کردند عذرخواهی می کنم. اگر به سایر عزیزان بی احترامی کردم عذرخواهی می کنم. امیدوارم تراکتور موفق باشد و بتوانیم مردم آذربایجان را خوشحال کنیم.

مدافع تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: هیچ تیمی در ایران مانند تراکتوربالا بازی نمی کند. وقتی یک تیم بالا بازی می کند، دفاع کردن سخت است. این سیستم توسط سرمربی اتخاذ شده و ما بازیکنان باید وظایفی را که سرمربی گفته است انجام دهیم. باید به استقلال خوزستان تبریک بگویم چون تیم بسیار قوی و بدنی بود. اگر این تیم از ابتدا اینگونه بازی می کرد می توانست در جمع تیم های بالای جدول قرار بگیرد. امیدوارم استقلال خوزستان در بازی های بعدی موفق باشد.

خلیل زاده در پاسخ به انتظار هواداران تراکتور برای کسب عنوان قهرمانی گفت: من و سایر بازیکنانی که اینجا هستیم می دانیم که به چه تیم بزرگی پیوسته ایم. ما برای قهرمانی اینجا هستیم و برای مقام دوم و سوم نیامده ایم. بازیکنانی که اینجا حضور دارند قهرمانی دیده اند و همه باید تلاش کنند و همدل باشند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که پاکو خمس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان برای کسب عنوان قهرمانی علیه او نظر داشت، گفت: شما سوالی پرسیدید و من نظرم را گفتم. هر کس نظر متفاوتی دارد. اهداف ما قهرمانی است و از بازیکنان بخواهیم. ما برای دومی، سومی اینجا نیستیم. وضعیت ما نسبتا خوب است و ۱۳ بازی تا پایان فصل باقی مانده است. شکست دادن مقابل تیم های مدعی برای من به عنوان یک بازیکن سخت است. اگر در دو بازی مقابل مدعیان شکست نمی‌خوردیم، الان اول بودیم. امیدوارم در آینده شرایط نسبتاً بهتری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا