ورزشی

عربستان بهترین جام‌جهانی تاریخ را برگزار می‌کند

فیفا برای اولین بار در تاریخ میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ را به پادشاهی عربستان سعودی اعطا کرد. اتفاقی بزرگ و بی سابقه در منطقه خاورمیانه که واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است.

در گزارش ورزش سه آمده است: بسیاری بر این باورند که این کشور به دلیل قوانین ضد حقوق بشری نباید با پذیرش این میزبانان مورد تایید قرار گیرد و برخی نیز با توجه به تنوع بیشتر در کشورهای میزبان و پایتخت این کشور برای فوتبال

محرز یکی از حامیان این رویداد است و در این خصوص در بیانیه ای که در توئیتر رسمی لیگ عربستان منتشر شد، گفت: معتقدم جام جهانی ۲۰۳۴ عربستان بهترین جام تاریخ خواهد بود.
ما از همه رویدادهای بزرگی که در این کشور بزرگ رخ خواهد داد خوشحالیم و شک نداریم که دوره ۲۰۳۴ به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد، زیرا عربستان سعودی در حال حاضر بهترین قابلیت ها و امکانات را دارد.

این اتفاق پس از سال‌ها انتظار رخ می‌دهد و تا آن زمان ما کار خود را به پایان خواهیم رساند و از هر کجای دنیا شاهد این رویداد بزرگ خواهیم بود. من افتخار می کنم که بخشی از این پروژه جاه طلبانه و فوق العاده هستم. وقتی برای اولین بار به اینجا آمدم، هدفم کمک به رشد لیگ داخلی در این کشور بود. محرز در ابتدای فصل با مبلغ ۳۵ میلیون یورو از منچسترسیتی به الاهلی جده پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا