ورزشی

عربستان شش ماهه ورزشگاه ساخت، ما 150 روز درگیر مکان یابی ورزشگاه!

حدود ۱۵۰ روز از تصمیم ما برای ساخت ورزشگاه جدید می گذرد اما هنوز تصمیم ما جدی گرفته نشده است. سعودی ها در ۱۸۰ روز استادیوم جدیدی ساخته اند و در بالای یک کوه در حال ساخت مجلل ترین استادیوم ورزشی جهان هستند. ورزشگاه Kingdom Arena می تواند میزبان بیش از ۴۰۰۰۰ تماشاگر باشد و در ژانویه ۲۰۲۴ با بازی دوستانه بین الهلال و اینتر میامی افتتاح شد.

ما مدت هاست تصمیم گرفته ایم که یک استادیوم بسازیم. حالا تا زمانی که این استادیوم را جانمایی کنیم، قراردادها را ببندیم، نقشه ها را آماده کنیم، در مناقصه برای قسمت های مختلف پیمانکار پیدا کنیم و بعد شروع به ساخت کنیم، ورزشگاه بزرگ و مدرن عربستان آماده خواهد شد. از حرف تا عمل فاصله زیادی است. ما صحبت می کنیم و دیگران عمل می کنند. ما ۵۰ سال است که ورزشگاه آزادی را بازسازی می کنیم و قطری ها در گوش ما دارند بهترین ورزشگاه های دنیا را می سازند و جام جهانی را میزبانی می کنند.

امیدواریم اگر روزی بخواهیم بهترین های دنیا را در ساخت ورزشگاه الگوی خود بدانیم، حداقل قطری ها، اماراتی ها و سعودی ها را الگوی خود قرار دهیم، به جای حرف زدن، عمل کنیم. کوتاه ترین زمان ممکن امروز ورزشگاه شماره ۲ آزادی بعد از سال ها کار فونداسیون نیمه کاره مانده و پایه های آن ۱۵ سال است که همچنان مایه تاسف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا