اخبار بورس

عرضه اولیه بزرگ در راه بورس

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهاممحمدامین قهرمانی تا آخرین جزئیات درج نماد شرکت سرمایه گذاری بازرگانی شستان. وی به بورس اشاره کرد و افزود: نماد این شرکت روز دوشنبه (۱۶ بهمن ماه) در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

جزئیات درج و عرضه اولیه شرکت واشستان در بورس اوراق بهادار تهران

وی با تاکید بر اقداماتی که باید برای عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان انجام شود، گفت: این شرکت ابتدا باید توکن لازم را از سازمان دریافت کند و. افشای اطلاعات مالی در سامانه کدال.

قهرمانی خاطرنشان کرد: در پیگیری این اقدامات باید موضوع ارزش گذاری سهام حل شود شرکت پس از اولین جلسه معارفه بودن

معاون انتشارات و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران به مجلس سنا گفت: سرمایه فعلی شرکت شستان بیش از ۲۵ همت می باشد و زیر این شرکت بزرگترین شرکتی است که در بورس اوراق بهادار تهران عرضه می شود.

درج نماد شستان

بر اساس تایید محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در نشست خبری اخیر با اصحاب رسانه، شرکت سرمایه گذاری بازرگانی شستان (سهامی عام) با نماد واشستان در فهرست بهای بازار دوم بورس تهران قرار گرفت.

اولین انتشار و به زودی درج دو نماد

وی با اشاره به برنامه های پیش رو برای عرضه اولیه سایر شرکت ها در بورس، افزود: به نظر می رسد طی چند روز آینده معرفی و معرفی نماد انجام شود. مراحل تحویل اولیه شرکت ۲ فولاد سیرجان و شرکت ذوب آهن بیستون برای انجام در بورس.

آمار عرضه اولیه بورس تهران تا پایان سال ۱۴۰۲

قهرمانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ شرکت در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده و عرضه اولیه پنج شرکت نیز انجام شده است.

سرپرست معاونت ناشر و عضویت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به شرکت هایی که در نوبت عرضه در بورس اوراق بهادار تهران هستند، خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۶ شرکت دیگر در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون پنج شرکت در مرحله عرضه اولیه هستند و اگر شرایط بازار مساعد باشد، مراحل عرضه اولیه را طی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا