اخبار بورس

عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه مشخص شد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر سال جاری سهام ۱۷ شرکت در بازار سرمایه شناور شده است و آخرین عرضه اولیه تا این لحظه در سال جاری نماد نخاریس بود که در ۲۰ اسفندماه انجام شد. دی ماه برگزار شد. بر اساس اعلام رویداد راه اندازی شرکت پارس فنر، این نماد به احتمال زیاد عرضه اولیه سهام بعدی بازار سرمایه خواهد بود.

لازم به ذکر است پس از جلسات معارفه شرکت اخشان خراسان با نماد اخشان در روزهای سوم و چهارم آذر انتظار می رود که این نماد برای انتشار اولیه در دسترس باشد.

برگزاری جلسات معارفه فنر

جلسه معارفه شرکت پارس فنر با نماد فنر ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز شنبه و یکشنبه ۳۰ دی و ۱ بهمن آنلاین و از طریق www.wachartv.com به صورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند تا ساعت ۱۶ روز شنبه از طریق سامانه پیشنهادات اولیه در سایت رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir سوالات خود را ارسال کنند.

شرکت پارس فنر در بازار دوم قرار گرفت

شرکت پارس فنر (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان سیصد و یازدهمین نماد معاملاتی (شرکت صد و نود و چهارم در بازار دوم) از تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۲ به فهرست نرخ ارز ایران اضافه شد.

تاریخ پذیرش: ۱۳۰۱/۰۵/۱۵ مشاور پذیرش شرکت کارگزاری بانک سپه نماد معاملاتی فنر می باشد. گروه خودرو و زیرگروه قطعه سازی شرکت قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو

ارائه یک شرکت

شرکت پارس فنر ۷ فروردین در سال ۱۳۶۳ به عنوان سهام خاص تأسیس و در سازمان ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. مرداد در سال ۱۳۵۴ دفتر مرکزی شرکت از تهران به ساوه منتقل شد.

فعالیت این شرکت با ظرفیت اسمی ۳۵۲۰ تن فنر مسطح در سال ۶۸ آغاز شد و در سال ۱۳۶۲ تولید با صدور مصوبه طرح توسعه از سوی سازمان صنایع و افزایش سرمایه گذاری ها و همچنین احداث یک واحد تولیدی آغاز شد. سالن توسعه و خرید ماشین آلات جدید ظرفیت در سال ۱۹۸۶ به ۱۰ افزایش یافت و به هزار تن در سال رسید. با اخذ مجوز، این ظرفیت سپس در سال ۱۹۹۹ به ۱۵۰۰۰ تن در سال رسید.

سرمایه و ترکیب سهامداران

در ترکیب سهام این شرکت، احمد جلیلی تنها ۳۸ درصد و رضا جلیلی و کسری جلیلی هر کدام تنها ۳۱ درصد سهام را در اختیار دارند.

سرمایه اولیه شرکت با ۳۶۰ نفر پرسنل ۲ میلیارد تومان بود و در شش مرحله افزایش سرمایه به ۲۵۰ میلیارد تومان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا