اخبار بورس

عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟| کدام نماد از این عرضه اولیه سود خواهد برد؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر سال جاری سهام ۱۵ شرکت در بازار سرمایه اولیه شد و بر اساس اعلام زمان عرضه اولیه گروه مالی دیتام، این نماد شانزدهمین سهام جدید سال، نماد دیتام در روز چهارشنبه ۱۶ به شمار می رود. دی ماه منتشر می شود.

بر اساس اعلام جلسات معارفه شرکت اخشان خراسان با نما اخشان، پیش بینی می شود این نماد هفدهمین افتتاحیه امسال باشد.

انجام بحث های مقدماتی

جلسه معارفه شرکت اخشان خراسان با نماد اخشان ساعت ۱۰:۳۰ صبح یکشنبه و دوشنبه سوم و چهارم آذر آنلاین و از طریق www.wachartv.com به صورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه از طریق سامانه پیشنهادات اولیه در سایت رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir سوالات خود را ارسال کنند.

اضافه شدن نماد اخشان به لیست تعرفه های فرابورس ایران

شرکت اخشان خراسان پس از احراز تمامی شرایط پذیرش، در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۲ به عنوان سیصد و دومین نماد معاملاتی (شرکت نود و پنجمین بازار دوم) به فهرست نرخ ارز ایران اضافه شد.

معرفی شرکت / کدام نماد از این IPO سود می برد؟

شرکت اخشان خراسان ۱۰ اردیبهشت در سال ۱۳۸۲ به عنوان هلدینگ ویژه ثبت و در اداره ثبت اسناد و املاک چناران به ثبت رسید. اخشان خراسان شرکت اصلی و پادراتوس زیرمجموعه این گروه است شرکت هلدینگ تبرک در نظر گرفته شده است. فعالیت اصلی این شرکت تولید محصولات کشاورزی (گوجه فرنگی، گندم و …)، تولید و فرآوری شیر خام (گندم به آرد) و بازرگانی می باشد.

شرکت اخشان خراسان در سال ۱۳۷۸ ۹۰ درصد سهام شرکت پادراتوس را به مبلغ ۳۰.۶ میلیارد تومان خریداری کرد. فعالیت پادراتوس تولید محصولات لبنی مانند شیر پاستوریزه، دوغ، ماست، پنیر و … می باشد.

ترکیب مشارکت و سرمایه شرکت

۹۹ درصد سهام متعلق به هلدینگ تبرک است. سرمایه اولیه شرکت با ۶۹ ​​نفر پرسنل ۵ میلیون تومان بود که در جریان افزایش سرمایه به ۱۱۰ میلیارد تومان رسید. این شرکت در حال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش سرمایه ندارد.

سهامداران چقدر سود کردند؟

شرکت اخشان خراسان در دوره سه ماهه منتهی به ۱۰ اسفند ۱۴۰۲، سود هر سهم ۶۳ ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۴ درصد افزایش داشته است.

«ترس داشتناین شرکت با سرمایه ثبت شده ۱۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد سه ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۳۰۲ مبلغ ۶۸۷۶۸ میلیون ریال سود حاصل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا