اخبار بورس

عرضه اولیه دو شرکت تابعه “فن آوا” در دستور کار/ به سوی توسعه فناوری‌ها پیش می‌رویم

مدیر عامل گروه فن آوا:

مدیرعامل شرکت فن گروپ گفت: عرضه اولیه از یک یا دو شرکت که شرایط عرضه را دارند و این عرضه به تامین منابع مالی آنها کمک می کند و شفافیت در دستور کار است.

مسعود زند وکیلی مدیرعامل گروه هواداران آوا در گفتگو با افق میهنوی تصریح کرد: سال گذشته که تیم مدیریتی فن آوا تغییر کرد، زیربنای اصلاحات زیرساختی و مدیریتی را گذاشتیم و این کار را در عرض دو یا سه ماه انجام دادیم و زمینه را برای رویدادهای بزرگ و جهش هایی فراهم کردیم در بازار، به توسعه محصولات و سپس به توسعه فناوری ها می رسیم.

وی ادامه داد: در ادامه فعالیت‌ها توانستیم توسعه بازار خوبی را برای گروه شرکت‌ها در نظر بگیریم.

زندوکیلی افزود: با توجه به اینکه در گذشته فعالیت فن آوا در فضایی سنتی و با کسب و کارهای سنتی انجام می شد، شرکت های سنتی که اقیانوس سرخ هستند و مزیت رقابتی در آن وجود ندارد، در حال حرکت به سمت حوزه های جدید، خدمات ارزش افزوده، فناوری و ما تغییر کرده ایم ما فناوری هایی را که در فعالیت های ما نقش دارند، پذیرفته ایم.

مدیرعامل گروه فن آوا تصریح کرد: در حال رایزنی با شرکت های تخصصی هستیم تا عملکرد هلدینگ اصلی خود را فعال کنیم تا بتوانیم نقش موثری در سرمایه گذاری، سرمایه گذاری و استفاده از منابع داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تکیه بر فناوری های نوین، محصولات جدید و خدمات ارزش افزوده در کنار خدمات متنوعی که در گروه آوا تک و کمتر از ۱۰ شرکت ارائه می دهیم، طرح توسعه و تحول آوا تک را پایه گذاری کنیم.

زندوکیلی در خصوص عرضه شرکت های زیرمجموعه در بورس گفت: کمیته ای برای رسیدگی به ورود شرکت های تابعه در بورس و عرضه اولیه آنها تشکیل داده ایم. پیشنهاد اولیه از یک یا دو شرکت که شرایط پیشنهادی را داشته باشند و این پیشنهاد به آنها در تامین منابع مالی و شفافیت کمک کند در دستور کار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا