اخبار اقتصاد ایران

عرضه خودرو جتا در خانه خودرو شمال

اگر به دنبال یک خودروی اصیل آلمانی هستید حتما به شرکت خانه خودرو شمال که خانه خودروی شماست سری بزنید تا از تعداد محدودی از خودروهای خانواده “فولکس واگن” که با شرایط مناسب عرضه می شوند مطلع شوید.

افق میهن، خانه خودرو شمال به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان خودروهای وارداتی در کشور و با داشتن نمایندگی ۱۱ شرکت خودروسازی وارداتی، این بار برای علاقه مندان به خودروهای آلمانی، تعداد محدودی از محصولات فولکس واگن جتا اصل و ID4 را عرضه می کند. خودروی جدید این گروه موجود است.
شرایط استثنایی این خودرو آلمانی ارسال فوری و ارسال رایگان به سراسر کشور در ۶۰ قسط می باشد.
از این پس برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نمایندگی فولکس واگن واقع در بلوار شهید انصاری، ابتدای بلوار دیلمان، نبش فردا موتور و وال مارکت، نمایشگاه فروش شرکت خانه خودرو شمال مراجعه کنید.
واردات محصولات برند «جتا» به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه فولکس واگن گامی جدید در راستای بازگشت این برند خوش نام آلمانی به خیابان های کشور است. بنابراین تلاش گروه ماموت برای از سرگیری محصولات فولکس واگن در ایران محقق شده است.
با توجه به اینکه محصولات برند جتا از تکنولوژی و کانفیگ آلمانی بهره می برند، ماموت خودرو برای این محصولات ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته است که بیش از مدت زمان لازم است. ضمنا سرویس رایگان و تعویض روغن در مدت گارانتی نیز برای این خودروها در نظر گرفته شده است. همچنین خانه خودروی شمالی محصول لوکس مراقبت از پوست سوئیسی Anane و گوشی های موبایل اپل و سامسونگ را در زمان ثبت نام به کارت این انتخاب هدیه می دهد.
شرکت خانه خودرو شمال با فروش هیوندای موتور، KMC از گروه کرمان موتور، شرکت های صنعت خودرو فردا، مدیران خودرو، آرین موتور پارس و مکس موتور از گروه ماموت خودرو و با ارائه بهترین و سریع ترین خدمات پس از فروش و توزیع خودروهای با کیفیت بالا، حداکثر پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای مشتریان را در نظر می گیرد. این شرکت با معرفی خدمات جدید و ممتاز نسبت به سایر رقبا به عنوان نماینده برتر، شرکت خانه خودرو شمال به عنوان بازوی اجرایی توانمند در بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش در تلاش است تا جایگاه رقابتی خود را در کشور ادامه دهد. فروش شرکت های ذکر شده می تواند پشتوانه مناسبی برای دستیابی به اهداف مورد نظر آن گروه ها باشد.
شرکت خانه خودرو در شمال برایان معتقد است با فروش جدیدترین محصولات هیوندای، کی ام سی، فردا موتوز، ام وی ام و فینیکس، لاماری و مکس موتور که توسط صنایع خودروسازی کرمان موتور و فردا، مدیران خودرو، آرین موتور پارس و ماموت خودرو ارائه می شود. . با تکیه بر تجربیات قبلی و بهره گیری از توان مدیریتی خود و فرصت های ایجاد شده در منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی در مقایسه با رقبای خود از جایگاه ممتازی برخوردار بوده و به عنوان یک شرکت برتر و نمونه در بازار فروش و پس از فروش خدمات محصولات شرکت ها موارد ذکر شده باید در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا