اخبار اقتصاد ایران

عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالا | سال گذشته بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان ضرر کردیم

مدیرعامل ایران خدرو گفت: “به دلیل قیمت گذاری طولانی مدت و تأخیر طولانی مدت سازمان پشتیبانی برای تعیین وضعیت قیمت گذاری ، تصمیم گرفتیم از ظرفیت قانونی و شفاف مبادله کالا برای تهیه محصولات استفاده کنیم.”

آدل پیرمومدی ، مدیرعامل ایران خلرو ، امروز در بازدید از مدیرعامل و مدیران ارشد بورس اوراق بهادار ایران ، با اشاره به وضعیت مالی ناکافی ایران خمرو ، اظهار داشت: به دلیل شرایط سخت و ضرر ایران به دلیل قیمت گذاری گرمی و تحقق اقتصادی طولانی و تحقق اقتصادی و تحقق اقتصادی. برای تهیه محصولات از ظرفیت قانونی و شفاف بورس اوراق بهادار استفاده کنید.

وی افزود: صنعت خودرو با وضعیت فعلی دیگر نمی تواند بایستد. ” ما چاره ای جز ورود به بورس اوراق بهادار نداریم ، اما اعلام می کنیم که برنامه مفصلی را برای ارائه بازار خود برای بقیه بورس کالا ارائه خواهیم داد تا عرضه فله را به موقع به خریداران تحویل دهیم.

وی گفت: با وجود چند ماه از تیم مدیریت جدید ، کاهش هزینه ها و چابکی سیستم و سازمان ، ایران هنوز به دلیل قیمت گذاری دستوری آسیب دیده است و از دسامبر سال گذشته ، قیمت ها تاکنون با افزایش هزینه های تولید ، افزایش هزینه های گمرک ، افزایش هزینه های حدود ۲ درصد و هزینه های بیشتر افزایش یافته است. تخمین زده می شود که سال گذشته بیش از ۵ تریلیون دلار به این شرکت اضافه شد.

پیروامدی اظهار داشت: با اشاره به افزایش نرخ ارز از ۶۰۰۰ تومن به بیش از ۶۰۰۰ تومان در ماه های اخیر ، اظهار داشت: با افزایش نرخ ارز ، قیمت ورودی های تولید نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

مدیرعامل ایران خمرو افزود: “در حالی که هزینه تولید به طور مداوم در حال افزایش است ، مصرف کننده و تولید کنندگان از سازمان پشتیبانی می کنند با وجود دریافت مستندات مالی ، قیمت ها را به تأخیر می اندازند.”

وی گفت: “سه ماه از تأخیر سازمان پشتیبانی ما می گذرد ، در حالی که ما هر هفته حدود ۶۰۰۰ وسیله نقلیه تولید می کنیم ، این بدان معنی است که هر هفته خسارت بیشتری به شرکت وارد می شود.”

پیرموهمدی همچنین از عدم سرمایه گذاری جدی ایران خمرو طی دو دهه گذشته شکایت کرد و افزود: “ما دو سال گذشته در تولید سرمایه گذاری نکرده ایم و این یک ضربه بزرگ برای صنعت خودرو و رضایت مشتری بوده است.”

مدیرعامل ایران خمرو با اشاره به تصمیم اخیر این شرکت گفت: “ما تصمیم گرفتیم از ظرفیت قانونی مبادله کالا برای معاملات و قیمت های واقعی و واقعی استفاده کنیم ، اما می دانیم که این مخالف است.” در حال حاضر ، آغاز زنجیره تولید خودرو به وضوح در بورس اوراق بهادار معامله می شود ، اما پایان خودرو هنوز هم کنترل می شود. این فرآیند باید اصلاح شود.

وی تأکید کرد: اگر روند فعلی ادامه یابد ، تجارت ایران در مسیر تخریب قرار خواهد گرفت.

پیروامدی گفت: “من به وضوح می گویم که ما قیمت بازار خودرو را نمی پذیریم و با عرضه منظم مبادله کالا ، قیمت این خودرو برای مصرف کننده کاهش می یابد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا