ترندهای روز

عروسک لبوبو، خالقش را ثروتمند کرد؛ رشد ۴۰۰ درصدی سود

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

یک عروسک عجیب و خنده دار توانست موج جهانی را ایجاد کند و سود جیب خالق را برطرف کند.

پاپ مارت ، سازنده عروسک های ساخته شده چینی ، با محصول خاص خود ، Labobo ، سود خیره کننده ای کسب کرد. این برند که در نیمه اول سال جهان را فتح کرد ، ۳.۵ درصدی سود خالص و ۲.۸ درصد درآمد را به دست آورد که بسیار فراتر از پیش بینی ها بود.

به گفته رویترز ، سهام پاپ مارت از ابتدای سال جاری بیش از ۵ درصد رشد داشته است و این شرکت را حتی بالاتر از غول های اسباب بازی قدیمی تر ، از جمله ماتل (تولید کننده باربی) و Sunryo (شخصیت هولوکتی) بالاتر می برد.

یکی از دلایل موفقیت Labobu ، انتشار آن در قالب جعبه کور است. بسته هایی که خریدار تا لحظه افتتاح از برنامه عروسک دقیق آگاه نیست.

محبوبیت عروسک Labobo محبوبیت بیشتری پیدا کرد که چهره های برجسته ای مانند لیزا از Blackpink ، Ryana و حتی دیوید بکهام علاقه خود را به Labobo نشان دادند. همین مسئله فروش جهانی Labobo را به حدی رسانده است که مدیرعامل Pap Mart از سپتامبر امسال قول داده است (شهریور وت مهر ۱) فروش Labobo به ۲ میلیون در روز خواهد رسید.

Labobo به عنوان مجموعه Monsters طبقه بندی می شود ، که در نیمه اول سال جاری بیش از ۱.۵ میلیارد یوان (حدود ۵ میلیون دلار) کسب کرده و ۱.۵ درصد از کل فروش شرکت را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این ، پاپ مارت چهار محصول اختصاصی دیگر از جمله مولی و کریببی دارد که هر کدام بیش از یک میلیارد یوان (حدود ۵ میلیون دلار) به فروش می رسند.

پاپ مارت اکنون ۲ فروشگاه فیزیکی (۲ افتتاح در نیمه اول سال جاری) و ۲ فروشگاه روباتیک اتوماتیک در نه کشور و منطقه دارد.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا