ورزشی

عزیزان در این یک ماه همه حب و بغض‌ها را کنار بگذارند/ پلن بعدی جوان‌سازی تیم ملی برای جام جهانی است

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال در ابتدای اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در جام ملت های آسیا افزود: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است. کسانی که از نظر ما شایسته بودند با تفکرات تاکتیکی متفاوت به تیم ملی دعوت شدند.

وی درباره لیست تیم ملی گفت: در برنامه مفصل تری صحبت کنیم. با توجه به زمان کوتاه تا جام ملت‌ها، یک برنامه کوتاه‌مدت جام ملت‌ها و برنامه بعدی جوان‌تر کردن تیم برای جام جهانی است. بازیکنان دیگری هم بودند که شایستگی حضور در تیم ملی را داشتند اما با توجه به تعداد بازیکنان به این لیست رسیدیم. ما لیست را زیاد مرور کردیم تا به این ۲۶ نفر برسیم.

سرمربی تیم ملی درباره دیدار دوستانه با بورکینافاسو گفت: بورکینافاسو پنجاه و هفتمین تیم جهان است و به عربستان نزدیک است. تیم بسیار خوبی است. دوستانی را دیدم که انتقاد کردند. البته هر تیمی که با آن بازی کنیم مورد انتقاد قرار خواهد گرفت. ما می توانیم دو تاکتیک خود را در برابر آنها آزمایش کنیم و این یک آزمون جدی خواهد بود. از مسئولان کیش برای پرداخت این بازی تشکر می کنم. از همه عزیزان خواهش می کنم در این ماه تمام عشق و نفرت را کنار بگذارند. یک روز امیرقلانوی، یک روز آقای کی روش و یک روز آقای قطبی. حمایت از تیم ملی در این مقطع مهم است. ما هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم.

قالنویی در پایان گفت: مردم بزرگان ما هستند، باید همیشه در کنار آنها باشیم. همیشه حق با آنهاست. مردم همیشه نشان داده اند که ایران را دوست دارند. آنها در بدترین شرایط در کنار تیم ملی خود بودند. ما می خواهیم آنها را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا