اخبار اقتصاد ایران

عضو جدید و رئیس هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر معرفی شد

سید مهدی نقوی به نمایندگی از شرکت خدمات انرژی گستر صبا به عنوان عضو و رئیس هیئت مدیره جدید پتروشیمی امیرکبیر معرفی شد.

ایران تحلیل، سید مهدی نقوی به نمایندگی از شرکت خدمات انرژی گستر صبا به عنوان عضو جدید و رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر معرفی شد.

در آخرین جلسه هیات مدیره این شرکت که با حضور اعضا برگزار شد، نقوی به اتفاق آرا به عنوان رئیس جدید هیات مدیره انتخاب و جایگزین علی حیاتی شد.

سید مهدی نقوی دارای سوابق اجرایی بسیاری از جمله سرپرستی و عضویت در هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی و معاونت مالی همان سازمان، مشاور مدیران عامل بانک رفاه کارگران و بانک شهر در امور سرمایه گذاری، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت چاپ بانک ملت و چندین مسئولیت اجرایی. دیگری را در کارنامه خود دارد.

رئیس جدید هیات مدیره پتروشیمی امیرکبیر دارای سوابق درخشانی در زمینه بازاریابی، سرمایه گذاری، دیپلماسی تجاری و توسعه بازارهای بین المللی است که روند رو به رشد این شرکت را در پی خواهد داشت.

این انتصاب ضمن تحقق منویات مقام معظم رهبری در بکارگیری نیروهای متخصص جوان در بنگاه های اقتصادی، به پیشبرد اهداف بلندمدت گروه امیرکبیر در تامین منافع ذینفعان و سهامداران محترم کمک خواهد کرد.

در پایان این جلسه دکتر سعید صادقی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای عضو جدید هیات مدیره به دستاوردهای درخشان سال گذشته اشاره کرد و از اعضا خواستار افزایش توان خود شد. تلاش برای دستیابی به اهداف پیش رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا