ارزهای دیجیتال

علاقه یک شرکت رمز ارزی برای نفوذ به بازار آسیا از طریق هند

به گزارش ایران تحلیل:




همکاری جدید Algorand برای توسعه اکوسیستم Web3 در هند نشان دهنده علاقه شرکت های ارزهای دیجیتال برای نفوذ به بازار آسیا است.



به گزارش ایران تحلیل، شبکه غیرمتمرکز الگوراند که با نماد ALGO شناخته می شود، با ایجاد مشارکت های استراتژیک در هند، گام های مهمی در جهت تقویت زیرساخت وب ۳ کشور برمی دارد.

این ابتکار توسط استیسی واردن، مدیرعامل Algorand اعلام شد و نشان دهنده تعهد پلتفرم به گسترش قابلیت های Web3 در بازار هند است.

همکاری با Nascom و دیگران

یکی از عناصر کلیدی استراتژی Algorand، مشارکت آن با NESCOM، گروه پشتیبانی فناوری اطلاعات هند است. هدف این همکاری تقویت بنیان Web3 هند از طریق ابتکارات و برنامه های مختلف است. علاوه بر Nescom، Algorand با Tye Bangalore، سازمانی که از کارآفرینی جهانی حمایت می‌کند، و بنیاد Mandeshi، اولین بانک متمرکز بر زنان هند، مشارکت دارد.

واردن در مصاحبه ای با رسانه رمزنگاری CoinDesk بر اهمیت این همکاری ها برای تقویت قابلیت های Web3 تحت نظارت Nasscom تاکید کرد.

روی راه حل های مبتنی بر بلاک چین تمرکز کنید

واردن پیشرفت قابل توجهی را که تنها در یک سال به دست آمده است، برجسته کرد و گفت: مشارکت استراتژیک و راه‌حل‌های بلاک چین می‌تواند بر زندگی میلیون‌ها نفر، به‌ویژه در جوامع محروم تأثیر بگذارد.

مشارکت های سازمانی و برنامه های کاربردی وب ۳

آنیل کاکانی، رئیس Elgorand در هند نیز به هدف این شرکت برای ایجاد مشارکت های نهادی برای تعمیق درک وب ۳ و معرفی برنامه های کاربردی آن در هند اشاره کرد.

اگرچه Elgorand قصد ندارد مستقیماً با رگولاتورها تماس بگیرد، اما این شرکت مشتاقانه منتظر راه اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی هند (CBDC) است و در تلاش است تا راه هایی برای حمایت از توسعه آن بیابد.

ورود پیشگامانه هند به فضای وب ۳

بنیاد Algorand با راه اندازی پروژه “Algobhaart” در ماه مارس به هند آمد. هدف از این پروژه حمایت از ورود هند به فضای وب ۳ است. در اوایل، Algorand با انجمن زنان خوداشتغال (SEWA) همکاری کرد تا به کسب و کارهای تحت مالکیت زنان کمک کند تا راه حل های بلاک چین را توسعه دهند. این بنیاد همچنین با یکی از دانشگاه ها و مدرسه بازرگانی هند برای ایجاد برنامه های توسعه دانشکده همکاری کرد.

کاکانی در مورد استراتژی شرکتش در آن زمان گفت که آنها علاقه به Web3 در هند را درک کرده اند و قصد دارند امسال بحث هایی را با تنظیم کننده ها آغاز کنند که نشان دهنده رویکرد پیشگیرانه Algorand در این بخش است.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا