ترندهای روز

علیرضا زاکانی؛ تانک «سوپر پوششی» تا ته خط ایران تحلیلات ۱۴۰۳ می‌ماند؟ /عملیات ایران تحلیلاتی در بزرگراه های پایتخت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

علیرضا زاکانی این بار به عنوان شهردار تهران کاندیدای ایران تحلیلات ریاست جمهوری شد. مردی که کرسی بهشتش برای کاندیدای پوششی در ایران تحلیلات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پول داده شد، مردی که هوادارانش او را “تانک جریان انقلابی” می نامند، کسی که تحلیلگران او را یک شبه در مناظره های ایران تحلیلاتی ۱۴۰۰ احمدی نژاد می دانستند و حامیانش. او را قهرمان مناظره های ایران تحلیلاتی ۱۴۰۰ نامیدند ایران تحلیلاتی که در یک طرف ابراهیم رئیسی بود، در طرف دیگر سعید جلیلی، محسن رضایی و قاضی زاده هاشمی و محسن مهرعلیزاده مقابل او و عبدالناصر همتی نشسته بودند.

زاکانی به یکباره مرد سیاسی شد

زاکانی که در ایران تحلیلات سال های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ دو بار به عنوان سیاستمدار شناخته نشد، بدون تغییر خاصی در جایگاه نمایندگی و سیاسی خود، به یکباره برای رقابت ایران تحلیلاتی ۱۴۰۰ سیاستمدار شد. ایران تحلیلاتی که در آن تطهیر به اوج خود رسید و حتی افرادی مانند علی لاریجانی از سمت مشاور رهبری و رئیس مجلس چندین دوره زیر چاقوی شورای نگهبان رفت و حتی باعث گلایه رهبری از این برخوردها شد.

در فضای ایران تحلیلاتی آن سال، زاکانی که کاندیدای پوششی اصولگرایان تندرو در ایران تحلیلات بود، با ادبیات تند و مخرب خود در مناظره ها علیه نامزدهای اصلاح طلبی چون همتی و مهرعلیزاده عنوان «تانک» را از آن خود کرد. چند ماه بعد با نشستن روی پست حقوقش را گرفت. شهرداری تهران گرفت.

زاکانی; از شهر ری تا مشروط در دانشگاه و نماینده مجلس

علیرضا زاکانی در ۱۲ به دنیا آمد اسفند ۱۳۴۴ در شاه عبدالعظیم. فرزند یکی از گوش های شکسته ابن باویه که ۲۸ سال رئیس ستاد بزرگداشت تاج و تخت بود. زاکانی، نوجوان بسیجی دهه ۶۰ که از لشکر ۱۰ سیدالشهدا به جبهه می رود. روزهای جنگی که او آن را سند دفاع از خود در تمام اعتراضاتی می داند که رفقای سیاسی اش که از جریان فکری او بریده اند بعدها او را متهم می کنند.

به عنوان مثال، وقتی یکی از سایت های نزدیک به احمدی نژاد او را برای نمرات دبیرستانش به چالش کشید، پاسخ او به وضوح یکسان بود: «در سال ۶۲ فقط دو بار تمدید داشتم. زیرا از سال ۶۲ تا اردیبهشت من سال ۶۳ در جبهه بودم و فقط ۷ روز بدون معلم درس خواندم و در دوران تحصیل به دلیل حضور در منطقه غیبت کردم اما تابستان همان دو درس را خواندم و قبول شدم».

علیرضا زاکانی فرزند شاه عبدالعظیمی که پس از ازدواج با معصومه پاکتچی، طلبه سرشناس که سالها مدیریت حوزه های علمیه خواهران تهران را بر عهده داشته، با هم و با فعالیت رسمی در نیروی مقاومت بسیج، در قبرس منازل تشکل های نظامی به گونه ای که در سال های اولین ایران تحلیلش به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس هفتم، همسایگانش مانند باقر قالیباف در شهر دقایقی شاهد پلاکاردهای تبریک این رئیس بسیج دانشجویی بودند که حالا به مجلس رسیده بود. کرسی نمایندگی مجلس با مشارکت کم. مجلسی که از دل مجلس ششم پر از هیاهو و رد صلاحیت های گسترده روی کار آمد.

علیرضا زاکانی دارای دکترای پزشکی هسته ای و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران است. وی که توانسته بود بعد از دوره عمومی در رشته اطفال قبول شود، درباره اتهام سه ترم مشروط در دوران تحصیل گفت: در دوران تحصیل مجبور بودم برای تامین هزینه های زندگی با ماشین کار کنم و آن اتفاقات. همچنین به این دلیل بود که نمرات من “تکمیل نشد و اگر سوابق تحصیلی را بررسی کنید، می بینید که من بعد از تکمیل نمراتم دیگر مشروط نبودم.”

وی درباره تغییر رشته مجدد با اشاره به آثار مجروحیت سال های رزمی تاکید کرد: تغییر رشته من پس از اخذ کلیه مجوزهای لازم از دانشکده دانشگاه تهران و کاملا طبق ضوابط صورت گرفت. “

او که در آن سال ها رئیس جنبش دانشجویی بود و خودش اصرار دارد که برای امرار معاش با ماشین کار می کرد، از سال ۸۲ به ساختمان جدید مجلس بهارستان رفته و به یکی از خبرسازان تبدیل شده است. چهره های مجلس

مخالف سرسخت برجام

وی که یکی از اولین مدعیان مقابله با خانواده هاشمی بود، با طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد جاسبی را به چالش کشید و با حمله به قرارداد فروش گاز کرسنت، یکی از مهمترین قراردادهای ایران و امارات را مورد حمله قرار داد. موضع مبارزه با فساد قراردادی که در پایان آن ایران به پرداخت غرامت محکوم شد و برای همین پرونده بود که با شکایت وزارت نفت به یک سال حبس محکوم شد و زنگنه وزیر سابق نفت دلیل آن را اعلام کرد. برای محکومیت ایران در این پرونده در مصاحبه های زاکانی. پرونده ای که زاکانی آن را مفتوح می داند، دلیل رد صلاحیت وی برای سال های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۵ از سوی شورای نگهبان است.

زاکانی در سالی که از تهران به مجلس نرسید و کاندیدای سی و نهم بود، بیشترین آرا را به دست آورد، یعنی در سال ۱۳۹۳ که فضای مشارکت پس از برجام بیشتر شد، همان برجامی که زاکانی نماد مخالفت با آن بود. . وی به عنوان رئیس کمیسیون ویژه برجام همچنان در ۲۰ دقیقه از تصویب این لایحه می گوید و از علی لاریجانی رئیس مجلس انتقاد می کند.

وی در آن روز به همراه مرحوم زارعی و چند تن دیگر از نمایندگان تندرو اصولگرایان اعتراضات شدیدی در صحن مجلس داشتند اما سایر نمایندگان آن مجلس به تصویب برجام رای دادند. اگرچه این توافق به دلیل سوء نیت دولت ترامپ و مخالفت های داخلی یاران علیرضا زاکانی هرگز تکمیل نشد، اما یکی از دستاوردهای آن در پایان سال ۲۰۲۳ رخ داد، پایان تحریم های تسلیحات موشکی ایران.

در کارنامه زاکانی نقاط عطفی مانند کمک به دانشجویان در حوادث پس از سال ۱۳۸۷ و گشایش پرونده کهریزک و انتقاد از رحیم مشایی، رحیمی و کردان و سعید مرتضوی نیز به چشم می خورد. مثل مناظره ای که مقابل تاج زاده نشست و به تحریک تاج زاده برای اولین بار از پرونده اکبر طبری به عنوان فردی در دستگاه قضایی نام برد که دو رئیس این اداره را به ستوه آورده است.

کرسی بهشت؛ حقوق کاندیدای فوق پوشش ایران تحلیلات ۱۴۰۰ می باشد

مجله پنجره نیز در کارنامه خود دارد که از سیاست معتدل اصولگرایی پیروی می کرد، اما آنچه از او به یادگار مانده، سیاست انتقادی تند اوست. مثل تصویر حضورش در مناظره های ایران تحلیلاتی ۱۴۰۰ که پوشه های احمدی نژادی را در دست دارد تا نقش تخریب کننده همتی و مهرعلیزاده را بازی کند و در غیاب نمایندگان دولت روحانی یا جریان اصلاحات به آنها بدهد. فرصتی به عنوان کاندیدای پوششی برای سید ابراهیم رئیسی. مشروط بر اینکه بتواند برنامه های خود را بدون توجه به فضای مناظرات ارائه دهد.

به همین دلیل بود که همتی او را کاندیدای پوشش و کاندیدای فوق پوشش نامید و زاکانی از واژه کاندیدای پوشش همتی استفاده کرد.

زاکانی که پس از ایران تحلیلات ۱۴۰۰ از نماینده مردم قم استعفا داد تا شهردار تهران شود، اولین شهردار تهران است که تحصیلات پزشکی دارد و در حالی که بالاخره قانون برای او تغییر کرده، بر این سمت می نشیند.

عملیات عمرانی یا ایران تحلیلاتی در بزرگراه های پایتخت؟

وی در سه سال گذشته با اعضای مدیران قالیبافی شورای شهر تهران بر سر تصمیمات خود درگیر بوده است.

او در روزهای اخیر درگیر عملیات عمرانی شهری برای آسفالت بزرگراه ها بوده و حالا دوباره کاندیدای ایران تحلیلات شده و گفته این بار تا آخر می ماند و نقشش سرپوش نیست. لاریجانی در همان نطق اول به معرفی رقیب خود پرداخت و گفت کتاب تاریخ را نباید جایگزین کتاب تکامل کرد.

او می گوید بعد از ترافیک ناشی از برف اندک دو سال پیش، حادثه تلخ خلازیر و سیل و انتقادات دیگری که از سوی امانی به دختر شهید سلیمانی و آخراریان از اجرای او شده، آمده است تا برای رسیدن به پاستور بجنگد. در شورای شهر

او خود را کاندیدای مبارزه با فساد و رانت می‌داند، در حالی که جدای از حاشیه‌های مربوط به زندگی‌اش، همیشه زیر فشار انتقادات از زندگی دخترش در سوئیس، انتصاب برادر شوهرش و پسرش بوده است. -شوهر و غیره موفق میشه یا نه؟ سوالی است که زمان زیادی برای رسیدن به پاسخ آن باقی نمانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا