ورزشی

علیرضا فغانی پاسخ اظهارات جنجالی رایزن فرهنگی را داد

علیرضا فغانی در خصوص اظهارات جنجالی امیر موسوی به خبرنگار آنتان گفت: من اصلاً نمی دانم مسئولیت دارد یا نه و این مسائلی را که فردی که می گوید ایرانی و رایزن فرهنگی است مطرح کرده است، نمی دانم. آنچه او در این سالها از فرهنگ ما به کشورهای دیگر سرایت کرده است. دیگر

اینکه مطالبی را در رسانه ها به عنوان تبریک به خود مطرح می کنند قابل پیگرد قانونی هم هست و الان انشالله پیگیر تشریفات اداری و قضایی هستم و نمی دانم مطالبی که این عزیزان مطرح می کنند از کجا می آید یا چه تفکری پشت سر آنهاست این هست.

بیشتر بخوانید: علیرضا فغانی فراری است و ممکن است به اعدام محکوم شود!/ ویدئو

فغانی در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال استرالیا پشت سر او ایستاد اما فدراسیون فوتبال ایران در مقابل حمله عراقی ها هیچ اظهارنظری نکرد، توضیح داد: خب ما را مال خود نمی دانند و چند سال است که ما. برای ایران داوری کرده ام و این همه افتخارات داوری به دست آمده است، شاید همه این عزیزان را نادیده بگیرند، اما اصلاً برای من مهم نبود و شاید برخی از شما دفاع کنند، اصلاً جنبه مثبتی ندارد. و جنبه منفی آن بیشتر از جنبه مثبت ظاهر می شود.

فغانی ادامه داد: همه شما در جریان هستید، بعد از مهاجرت من از ایران گفتم تا زمانی که ایران بخواهد به نام ایران در بحث بین المللی کار می کنم. پارسال ایران نخواست و من این فرصت را داشتم که از استرالیا به نام استرالیا در سطح بین المللی شرکت کنم که شغلم داوری است اما با وجود اینکه پاسپورتم ایرانی است و همه جا داوران ایرانی هستند. . من هم افتخار می کنم که به نام استرالیا و به نام ایران در جام ملت های آسیا شرکت کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا