ورزشی

علی خسروی پشیمان شد/ با انتشار استوری‌ها فقط از خودم دفاع کردم‌!

علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران پس از انتشار مطالبی در صفحه مجازی خود با حکم موقت کمیته اخلاق به مدت ۲۰ روز محروم شد.

وی پس از حضور در جلسه کمیته اخلاق در خصوص این موضوع به فارس گفت: با توجه به حکم موقتی که کمیته اخلاق برای من صادر کرد و از سایت فدراسیون فوتبال مطلع شد، امروز به این کمیته رفتم و جلسه ای برگزار کردم. با رئیس آن، سعدی مقدم اعلام کرد که بازنشر فحاشی‌ها و داستان‌های چند روز گذشته من کار غیرحرفه‌ای بوده است متعلق به تیم های مختلف، به گوشی، اینستاگرام و فضای واتس اپ من حمله شد و با اعلام آدرس محل سکونت و محل کارم احساس خطر کردم.

یکی از اعضای کمیته داوران تاکید کرد: نمی دانم این مشکل طبق قوانین اخلاقی فیفا است. در روزهای اخیر به دلیل درگذشت مرحوم حسین خوشخوان درگیر تشییع جنازه ایشان بودم و واقعاً وضعیت روحی خوبی نداشتم. این داستان ها را با ناراحتی منتشر کردم. بعد از ۴۵ سال داوری متوجه شدم که این یک کار حرفه ای نبوده و نمی خواهم کسی را ناراحت کنم.

خسروی گفت: من همه کسانی را که به من حرف زدند می بخشم، اما از ناراحتی ها دلجویی می کنم. من استقلال را با حجازی و پورحیدریس و پرسپولیس را با علی پروینس، صفر ایرانپاکس و حسین کلانی می شناسم. من خیلی آدم فوتبالی هستم و اگر چند روزی از فوتبال مرخصی بگیرم برایم خوب است.

وی ادامه داد: البته باید بدانید که من به هیچکس بی احترامی نمی کنم و در چند روز گذشته مطالبی را منتشر کرده ام که قبول دارم به عنوان عضوی از کمیته داوران حرفه ای نبوده است.

عضو هیئت منصفه در پایان گفت: افرادی که در این مدت به من و خانواده ام توهین کردند، پرونده آنها از طریق مراجع قضایی و مراجع قضایی پیگیری و به زودی احضار خواهند شد. پرونده آنها امروز در دادگاه تشکیل شد. من از افرادی که از رفتار من ناراحت شدند عذرخواهی می کنم اما من فقط از خودم دفاع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا