ورزشی

علی دایی سرمربی پرسپولیس می شود؟

پرسپولیس چند روز پیش توانست در جدال سخت با استقلال قهرمان لیگ برتر شود و جامی دیگر به ویترین افتخارات خود بیافزاید. با این وجود زمان خوشحالی سرخپوشان تهرانی کمی کوتاه شده است چرا که ابهام روی نیمکت سرمربی این تیم هم اکنون برای هوادارانش آزاردهنده شده است.

پس از جدایی یحیی گل محمدی در نیم فصل، این تیم توانست در نیم فصل با اسمار ویرا برزیلی به مقام قهرمانی برسد اما عثمر بدون تمدید قرارداد با این باشگاه راهی برزیل شد و حالا در آنجا شایعاتی مبنی بر حضور او در باشگاهی خارج از ایران به عنوان سرمربی وجود دارد.

این موضوع هنوز نهایی نشده است اما با توجه به قوت گمانه زنی ها به نظر می رسد بسیار به واقعیت نزدیک باشد. از سوی دیگر شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس بیکار ننشسته و برای از دست ندادن زمان از هم اکنون مشغول بررسی گزینه های احتمالی است. جالب اینکه هنوز اتفاقی نیفتاده است، نام علی دایی دوباره به عنوان یکی از گزینه های جدی هدایت باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. به گزارش فرارو، این اولین بار نیست که دایی در دوران رضا درویش به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب می شود. خیلی ها از رابطه خوب این دو نفر خبر دارند و حتی خود دایی هم تایید کرد که در زمانی که یحیی هنوز سرمربی این تیم بود از پرسپولیس پیشنهاد داشته است. حالا بعید نیست که رضا درویش دوباره به دوست قدیمی خود روی بیاورد اما واقعیت این است که علی دایی نه شرایط سرمربیگری در پرسپولیس را دارد و نه با توجه به شرایط موجود علاقه ای به ورود به عرصه سرمربیگری دارد. موقعیت اجتماعی که پیدا کرده است. در نتیجه شاید پرسپولیس در آینده نزدیک مجبور به تغییر سرمربی شود اما بعید است که سرمربی جدید علی دایی نام بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا