فرهنگ و هنر

علی ضیا مقابل مریم حیدرزاده ناگهان مهران مدیری شد! :: افق میهن

حالا که علی ضیا از صدا و سیما خارج شده، طبیعتا تجربیات مختلفی را امتحان می کند، بعد از مصاحبه علی ضیا با شش (رپر معروف ایرانی) که بسیار مورد توجه قرار گرفت و محبوب شد، به سرعت به سراغ مریم حیدزاده شاعر رفت. و ترانه سرای محبوب دهه ۷۰ و ۸۰ از بین رفت.

به گزارش افق میهن، شاعری که اشعار خاطره انگیزش تا یک دهه یا بیشتر مورد تحسین و تکیه عاشقان بود.

به بهانه گفت و گوی علی ضیا با مریم حیدرزاده به جزئیات برنامه وی پرداختیم:

با ضیا احتمالا راز مگی ناگفته نخواهد ماند

شاید مهم ترین و جالب ترین قسمت مصاحبه علی ضیا با مریم حیدزاده، افشای سرقت علمی چند چهره مشهور بود. علی ضیا با اصرار خودش پای شادمهر عقیلی را به این برنامه باز کرد. ماجرا از این قرار است که مریم حیدرزاده چند سال پیش شعر دو آهنگ معروف مهستی را برای شادمهر نوشت و با کم لطفی و کم لطفی شادمهر مواجه شد، زیرا ترجیح می دهد نام او را نبرد.

این روزها شادمهر که در اوج محبوبیت به سر می برد، علی ضیا و مریم حیدرزاده با زیرکی توجه را به سمت او نشانه رفته و نام خود را در کنار این خواننده مطرح کردند.

علی ضیا در مقابل حیدرزاده ناگهان مهران مدیری شد!

شاید یکی از نقاط ضعف علی ضیا در مصاحبه با مریم حیدزاده ضعف او در گفتگو بود، علاقه ضیا به طرح چند سوال حاشیه ای ممکن است مخاطب را دلسرد کند. سوال در مورد مسائلی مانند ماه تولد و ترجیحات و علایق شخصی ممکن است مخاطب را به یاد مهران مدیری در دورهمی بیاندازد. چون مدیری با چند سوال از مهمانش برنامه را به حاشیه برد.

از طرفی سوالات ضیاء در این برنامه به اندازه کافی چالش برانگیز نبود و بیشتر به سمت گفتگوهای دوستانه و ساده می رفت تا بحث های عمیق و تحلیلی. در گفتگو با مریم حیدزاده، او چندان تمایلی به دانستن شعر صحیح و مسائل فنی از مریم حیدرزاده نداشت و بحث را در اوج خود خفه کرد.

داریوش و ابی و..; مهمانان علی ضیا

علی ضیا سعی می کند آزادانه تری به مسائل بپردازد، اما ذکر داریوش، ابی و دیگران دیگر نوعی آزادی نیست، مدت هاست که آثار این عزیزان را روی سکوها می شنویم، شکل ورود به گفتگو و تعیین تکلیف شاید رویکرد باید اولویت ضیا باشد آوردن داریوش که دیگر چیز خاصی نیست، از کدام زاویه به داریوش نزدیک شود، جسارت است، ضیا اگرچه در محدوده محدود صدا و سیما نیست، اما خلاقیت کافی را ندارد. کاری جدید انجام بده

اما مریم حیدزاده به دلیل رابطه خوبش با ضیا حقایق جالبی را فاش کرد و از ۱۲ سال محرومیتش از فیلمبرداری به دلیل همکاری با خوانندگان لس آنجلسی خبر داد. اما خود ضیاء برگ برنده نداشت.

گفتگو با مریم حیدزاده در اخبار روز دیروز

ضیا در قسمت قبلی برنامه خود با محبوب گفت و گو کرده بود و نسل جدید را به برنامه خود آورده بود و امروز با مریم حیدزاده. هر چند متأسفانه توان کافی برای استفاده از ظرفیت شهید و حیدرزاده را نداشت و در واقع خود سوژه ها بودند که به ویروسی شدن برنامه ضیاء کمک کردند.

مریم حیدزاده در این برنامه نشان داد که تفاوت چندانی با دنیای شعرهایش ندارد و همچنان همان دختر احساسی است که عشق را به تصویر می کشد، او می گوید درگیر یک رابطه عاشقانه است و ضیا حتی نمی تواند این موضوع را به یک داستان جنجالی تبدیل کند. و به اصطلاح سوژه می سوزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا