ورزشی

علی علیپور در آستانه پیوستن به استقلال

علی علیپور مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ژیل ویسنته پرتغال یکی از بازیکنان آزاد در نقل و انتقالات است. این بازیکن ابتدا با باشگاه سابقش پرسپولیس وارد مذاکره شد اما دو طرف به توافق نرسیدند.

باشگاه استقلال هم به این بازیکن پیشنهاد داد و مذاکرات را بهتر از پرسپولیس پیش برد اما علیپور اعلام کرد برای گرفتن بهترین تصمیم نیاز به زمان دارد. علیپور از یک تیم پرتغالی پیشنهاد دارد و در حال بررسی این پیشنهاد است. گفته می شود علاوه بر این تیم پرتغالی، علیپور با تیمی از لیگ ترکیه نیز وارد مذاکره شده است.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان استقلال اعلام کرده است که اگر نتواند دوباره لژیونر شود، دوباره با آنها پای میز مذاکره خواهد نشست. باید دید علیپور بعد از رامین رضاییان دومین پرسپولیسی خواهد بود که به استقلال می پیوندد یا پرسپولیس مانع انتقال او به خانه رقیب می شود.

علیپور قبل از رفتن به راه آهن در سال ۱۳۹۲ در تمرینات استقلال شرکت کرده بود اما در زمان سرمربیگری امیرقلانوی از او خواسته شد به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد. او پس از چندین فصل بازی در راه آهن راهی پرسپولیس شد و با این تیم به مقام آقای گل لیگ برتر هم دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا