طلا و ارز

عملکرد شرکت های بیمه در پرداخت خسارت افت قیمت چگونه است؟ – افق میهن

به گفته کارمندان دولت ، شاکیان می توانند برای شکایات شکایات به بیمه گذاران شرکت بیمه مراجعه کنند و در صورت عدم دستیابی به نتیجه ، می توانند شکایت خود را در دفتر مرکزی شکایات بیمه ارائه دهند.

در صورت بروز حوادث ترافیکی ، این تصادف رانندگی علاوه بر ضرر تعمیر و تعویض قطعات ، کاهش قیمت خودرو را نیز متحمل شد که سالهاست که یک چالش بوده است تا اینکه این یک چالش بود. خرداد سال گذشته مشکل با رضایت کابینه مشخص شد.

پرداخت زباله های قیمت ، که مجید مشالچی ، معاون رئیس شرکت بیمه مرکزی ، گفت: مسئله محاسبه قیمت خودرو از ابتدای قانون بیمه سوم حزب ، نظرات متفاوتی را در بین دانشمندان داشت. بنابراین ، کاهش قیمت در سالهای مختلف مورد بحث قرار گرفت و پس از شکست جنایی بیمه شده و بیمه گذار توسط بیمه گذار پرداخت شد.

این مقام گفت: “بیمه مرکزی در سال ۶ ، ما نامه ای از ماجلیس دریافت کردیم تا پرداخت خسارت ناشی از شرکتهای بیمه را تسریع کنیم. سرانجام ، این موضوع در دولت نهایی به پایان رسید و اعلام کرد که بیمه مرکزی عرضه اجرایی را آماده می کند.”

اجرای ضرر خسارت قیمت وسیله نقلیه دی سال ۲

وی افزود: “در این رابطه ، با همکاری شرکت های سندیکا و بیمه ، ما در چندین جلسه شورای بیمه عالی با مشارکت Farja و کارشناسان رسمی قوه قضاییه ، در مورد سؤالات بحث و گفتگو کردیم. دی ماه این دستورالعمل به طور کامل در شرکت های بیمه اجرا می شود.

اما کدام یک از وسایل نقلیه حاوی افت قیمت است؟ در همین راستا ، بهروز دمانی گفت که رئیس مرکز تنظیم بیمه مرکزی ، جزئیات ضرر خسارت به از دست دادن خسارت ، فرمول رایانه ای است که از سه بخش تشکیل شده است. اولین عامل مقدار وسیله نقلیه است که مقدار وسیله نقلیه در این فرمول است. عامل دیگر این فرمول ضریب حادثه است که با شدت و نوع آسیب به وسایل نقلیه تعیین می شود و در نهایت آخرین عامل از نظر سن است. دستورالعمل های برنامه ریزی شده این است که اتومبیل ها منوط به پرداخت قیمت گذاری تا ۵ سالگی و ماشین به ماشین کاهش می یابد.

دستورالعمل آسیب خسارت حاوی هیچ موتور سیکلت نیست

وی گفت: “این دستورالعمل در حال حاضر مشمول وسایل نقلیه مسافر و مسافر است ، به این معنی که کار ون و چیزهایی که مسافر را حمل می کنند استفاده می شود و این دستورالعمل در حال حاضر مشمول موتور سیکلت نیست.”

وی گفت: “اما آنچه برنامه ریزی شده است این است که برای یک سال دستورالعمل داشته باشید و در مورد اجرای اصلاحات و تجدید نظر خود تصمیم بگیرید. یکی از مشکلاتی که قابل تجدید نظر است ، تعمیم سایر وسایل نقلیه است.”

بحث در مورد عود قیمت که برخی از شهروندان در این زمینه از طعم شرکتهای بیمه شکایت کرده اند. در همین راستا ، خان محمد ، متخصص ارشد اداره کل نظارت فنی املاک و مستغلات ، اتومبیل و بیمه مرکزی ، به خبرنگار اقتصادی کلوپ روزنامه نگاران جوان گفت: برای این منظور ، بیمه مرکزی بازدیدهای میدانی را از فعالیت شرکت های بیمه ، نظارت و روش های پرداخت بررسی کرده است. این بازدیدها همچنین برای خسارت با مشتریان مصاحبه کرده و نظرات آنها جمع آوری شده است.

خان محمد گفت: به منظور بهبود فرایندهای فعلی و از بین بردن نقایص موجود ، مدیر کل دستورالعمل مثبتی را برای نظارت فنی برای املاک ، ماشین و شکایت منتشر کرده است که به اصلاح فرایندهای فعلی شرکتهای بیمه کمک می کند.

وی افزود: “به منظور پیگیری علائم ، شاکیان می توانند به واحد بازرسی و شکایت شرکت بیمه مراجعه کنند و در صورت عدم دستیابی به نتیجه ، هنگام بررسی شکایت بیمه مرکزی برای بررسی ، شکایت خود را ارسال کنید.”

سرانجام ، گفته می شود که شرکت ها از نظر قانونی موظفند افت قیمت را در چارچوب مشخص پرداخت کنند و شهروندان می توانند در صورت دیدن طعم در این زمینه ، تخلفات را گزارش کنند.

منبع: باشگاه روزنامه نگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا