ورزشی

عملکرد طارمی را دوست داشتم

سیمونه اینزاگی پس از پیروزی ۴ بر ۰ شاگردانش شب گذشته (جمعه) مقابل آتالانتا در دیدار خانگی هفته سوم سری آ ایتالیا گفت: بازیکنان ما عالی بودند و از نظر فنی بسیار خوب بازی کردیم. در یک ساعت از این مسابقه فوق العاده بودیم و پس از آن با توجه به شرایط بازی طبیعی بود که کمی عقب نشینی کنیم. من از بازیکنانم بسیار راضی هستم و چنین پیروزی مقابل تیمی مانند آتالانتا بسیار راضی کننده است. چهار روز تمرین فشرده برای این بازی داشتیم و عملکرد بازیکنانم را خیلی دوست داشتم.

او همچنین به تمجید از مهاجم فرانسوی خود پرداخت که در این بازی پایش را برای گلزنی باز کرد و دو گل اینتر را وارد دروازه آتالانتا کرد. مارکوس بسیار جاه طلب است و زودتر از موعد مقرر به ما بازگشت زیرا می دانست به خاطر مصدومیت طارمی به او نیاز داریم. ما پنج مهاجم خوب داریم که همه آنها برای ما بسیار مفید خواهند بود. در این دیدار تورام و لائوتارو عالی کار کردند و من هم از عملکرد آرناتوویچ و طارمی خوشم آمد.

در بازی دیشب، مهدی طارمی که در دیدار مقابل لچه در ترکیب اصلی قرار داشت، پس از بازگشت لائوتارو مارتینز به شرایط بازی به نیمکت اینتر بازگشت و در دقیقه ۷۹ به جای مارکوس تورام وارد زمین شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا