بانک و بیمه

عملکرد ۸ ماهه بانک پارسیان در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه| ۹۶ درصد تسهیلات قرض‌الحسنه تکلیفی است

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک پارسیان، این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان آبان در ماه ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۱۳۵ فقره وام تحصیلی کودک به مبلغ ۶۳۶۰ میلیارد ریال برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان پرداخت شد.

همچنین این بانک که جزو بانک های برتر در زمینه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج است، برای تحکیم بنیان خانواده، ایجاد آن و تسهیل ازدواج جوانان، مبلغ ۲۰.۲۵۳ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت می کند. خانه بخت با اعزام بیش از ۱۰۱۶۹ جوان ایرانی توانست به اهداف بودجه ای این اداره فراتر از تکلیف قانونی دست یابد.

این بانک با توجه به اهمیت توسعه شغل و کاهش نرخ بیکاری در روستاها و مناطق محروم و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در بخش روستایی و عشایری، در مدت یاد شده ۱۶۵۲۸ فقره تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت به مبلغ ۱۷۹۹۰ میلیارد در منطقه اعطا کرد. ریال به مشمولان طرح اشتغالزایی. بنیاد برکت متمرکز بر جامعه ارسال کرد.

بانک پارسیان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای امنیت و رفاه اقتصادی جامعه و ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و در نتیجه توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مدت دارای تعداد ۱۸۹۰ فقره وام اشتغال قرض الحسنه بیش از ۲۴۲۸ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد.

همچنین این بانک برای حمایت از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ۱۱۷ فقره وام خودرو به مبلغ ۲۹۳ میلیارد ریال پرداخت کرد.

تامین نیازهای تسهیلات اعتباری ضروری، تعمیر/سپرده مسکن و درمان نیازمندان نیز در دستور کار صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان قرار گرفت و در مدت مذکور ۴۰۰۰ فقره وام به مبلغ ۱۷۳۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

باید بگویم؛ بانک پارسیان با کمک به اقشار آسیب پذیر و ایجاد فرصت های اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و روستایی نقش موثری در توسعه عدالت اجتماعی، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی جامعه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا