اخبار اقتصاد ایران

عملیات اجرایی پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار آغاز شد

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به رشد روزافزون بار و تامین برق پایدار در منطقه لیسار شهرستان تالش، پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار آغاز شد.

ایران تحلیل محمد افتخاری معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت برق منطقه ای گیلان پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار را یکی از پروژه های ضروری این شرکت عنوان کرد و گفت: پروژه افزایش ظرفیت. پست لیسار با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تامین برق پایدار می باشد. برای مشترکین شهر لیسار و حومه در حال اجراست.

معاون برنامه ریزی و توسعه ضمن اشاره به احداث پست جدید لیسار افزود: با توجه به نیاز منطقه لیسار، پست ۶۳.۲۰ کیلوولت لیسار در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید، اما رشد و توسعه سریع این پست شهرنشینی و مراکز صنعتی باعث شد این پست قادر به پاسخگویی نباشد. برای تامین برق منطقه لیسار.

وی افزود: به منظور تامین پایدار برق و تامین نیاز برق منطقه، پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار راه اندازی شد و ۱ ترانسفورماتور ۳۰ ​​مگا ولتی جایگزین ۱ ترانسفورماتور ۱۵ مگا ولتی موجود و ظرفیت برق خواهد شد. پست ۱۰۰ درصد افزایش می یابد. .

وی با اشاره به نقش موثر این پروژه در رونق و توسعه منطقه لیسار تصریح کرد: با اجرای این پروژه ظرفیت بخش توزیع از ۱۵ مگا ولت به ۳۰ مگا ولت افزایش می یابد و پیش بینی می شود این پروژه قبل از پیک بار در سال جاری به بهره برداری برسد. قرار داده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا