ترندهای روز

عملیات غافلگیرانه برای دستگیری متهم به قتل ۱۸ساله

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

جوان ۱۸ ساله ای که با ضربات چاقو جوانی ۲۰ ساله را در پارک رازی مشهد کشت، با مشاهدات کارآگاهان آگاهی در تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. ساعت ۱۹:۴۷ شانزدهم خرداد دو جوان ۱۸ و ۲۰ ساله در پارک رازی مشهد به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند که این عصبانیت فوری به تیغه چاقو بسته شد و ناگهان ” امیر-الف» به سمت جوان ۲۰ ساله شتافت و در تاریکی شب تیغه چاقو را بر روی شریان گردن او فرود آورد. . لحظاتی بعد وقتی مرد چاقو از پارک فرار کرد، «ابوالفضل» غرق در خون روی زمین افتاد. عده ای از رهگذران با دیدن این صحنه وحشتناک بلافاصله جسد جوان ۲۰ ساله را به ساختمان پزشکان رازی منتقل کردند تا شاید یکی از پزشکان او را از مرگ نجات دهد. اما دقایقی بعد قربانی این حادثه ترسناک بر اثر خونریزی شدید جان خود را از دست داد. گزارش روزنامه خراسان حاکی است با گزارش این جنایت به قاضی ویژه قتل مشهد، تحقیقات گسترده ای با حضور قاضی محمود عارفی راد در محل حادثه انجام شد. شروع شد و مشخص شد ضارب به مکان نامعلومی متواری شده است.

عملیات غافلگیرانه برای دستگیری متهم قتل یک جوان 18 ساله

از این رو گروهی از کارآگاهان با دستورات مخفیانه وارد عمل شده و اقدام به تعقیب قاتل کردند که تحقیقات نشان داد متهم مشهد را ترک کرده و به تهران نقل مکان کرده است. طولی نکشید که رصدهای اطلاعاتی به منطقه تهران-پارس رسید و عملیات کارآگاهان در این منطقه ادامه یافت.

همزمان کارآگاهان متهم دیگر فراری به قتل را که از گرگان به سمت تهران در حرکت بود، زیر پوشش اطلاعاتی قرار داده بودند. بنابراین گروه اعزامی کارآگاهان در اقدامی هماهنگ به دو گروه تقسیم شدند و عملیات شبانه را طراحی کردند به این صورت که قاتل جوانی در منطقه سیدی مشهد دست به جنایت هولناکی زده بود، در یک اتوبوس بین شهری دستگیر شد. در جاده جاجرود و گروهک عملیات دیگری با برنامه ریزی مدون، متهم ۱۸ ساله را در یکی از خیابان های تهران منطقه پارس به دام انداخت. از سوی دیگر با هماهنگی قضایی، متهم قتل ۱۸ ساله نیز به مشهد منتقل و پای میز محاکمه در شعبه ۲۱۱ دادگاه عمومی و انقلاب مشهد قرار گرفت.

با دستگیری عاملان دو پرونده جنایی در تهران، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با قدردانی از تلاش شبانه روزی کارآگاهان برای انجام عملیات متهورانه در سایر استان های کشور به خبرنگار روزنامه خراسان گفت: این عملیات انجام شد. با درایت و دستور قضات ویژه قتل عمد. و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند. سرتیپ دوم احمد گردن نیز به متهمان فراری هشدار داد، پلیس با بسیج همه امکانات و با استفاده از فناوری های نوین و تجهیزات پیشرفته پلیس سایه به سایه آنها را تعقیب خواهد کرد و لحظه ای پشیمانی به سراغ آنها خواهد آمد، دیگر دیر شده است. این مقام ارشد انتظامی افزود: مجرمان و متهمان فراری باید به یقین بدانند که تاکنون هیچ مجرمی نتوانسته از چنگال عدالت فرار کند، بنابراین بهترین فرصت برای بهره مندی از راه اسلامی تسلیم شدن در برابر قانون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا