اخبار اقتصاد ایران

عملیات گازرسانی به ۱۳ روستای کوهستانی رودبار در حال اجراست

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل گاز گیلان در بازدید از پروژه گازرسانی به خوشه کوهستانی پرودبار شهرستان رودبار از اجرای سریع این پروژه بزرگ طبق برنامه زمان بندی خبر داد.

افق میهن، مدیرعامل گاز گیلان در بازدید از پروژه گازرسانی به خوشه کوهستانی پرودبار شهرستان رودبار از اجرای سریع این پروژه بزرگ طبق برنامه زمان بندی خبر داد.

عیسی جمال نیکویی در این بازدید گفت: خوشه پرودبار دارای ۱۳ روستا است که در تلاش هستیم تا هفته دولت سال جاری تعدادی از این روستاها به شبکه گازرسانی متصل شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان هزینه گازرسانی به خوشه کوهستانی و صعب العبور پرودبار را بالغ بر ۹۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این شرکت با تامین منابع مالی تمام تلاش خود را برای تکمیل به موقع پروژه مذکور به کار گرفته است. به موقع به بهره برداری رساند

وی همچنین در بازدید از روستای کوهستانی لایح شهرستان رودبار گفت: برای گازرسانی به این روستا تاکنون یک پمپ بنزین با ۳.۵ کیلومتر خط تغذیه و ۲ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است. العبور اجرا شده است.

جمال نیکویی در پایان با تشکر از پیمانکاران و مشاوران برای اجرای این پروژه مهم گفت: شرکت گاز با همراهی نماینده مردم و فرماندار شهرستان رودبار به صورت مستمر در حال پیگیری و رفع موانع و مشکلات موجود است. اجرای این پروژه تا گرمای گاز در اسرع وقت به دست مردم خونگرم برسد. به روستاها برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا