ترندهای روز

عمو‌های فتیله‌ای با «دوقلوها» برمی‌گردند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

فصل دوم سریال دوقلوها پس از ۵ سال با حضور عمو فیتیلایی در ۸۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای به روی آنتن می رود.

فصل دوم سریال «دوقلوها در شهر پنج ستاره» به تهیه کنندگی مهدی بصیری و کارگردانی جمشید بیات ترک با عنوان «شهر پنج ستاره» در دکوری برای پخش از تلویزیون در دکوری ضبط می شود و احتمال پخش آن آبان است. ماه

علی فورتون، محمد مسلمی، حمید گلی و ابراهیم شفیعی از جمله بازیگران این سریال هستند.

معاون سیما روز گذشته از پشت صحنه این برنامه بازدید کرد و گفت: بچه ها منتظر دیدن دوباره این برنامه هستند. امیدوارم فضای پخش خوبی داشته باشه مشاغلی که در این مکان به کودکان معرفی می شوند مکان های بیشتری برای کار دارند. چالش بین این مشاغل و مسائل مربوط به شهر موضوعی است که باید بیشتر به آن پرداخت. همچنین بحث بچه و بچه دار شدن هم در این برنامه مطرح می شود که حرف چندانی نیست.

محسن برمهانی با تاکید بر اینکه اکثریت مخاطبان ما را کودکان و خردسالان تشکیل می دهند، اظهار داشت: هر چقدر در حوزه کودک کار کنیم باز هم کافی نیست.

مهدی بصیری تهیه کننده این برنامه با یادآوری اینکه فصل اول این برنامه در سال ۱۳۹۷ تولید شد، گفت: دوقلوها یکی از جذاب ترین آیتم های برنامه فیتیله بود. این برنامه کمدی پر از دعوا است که مخاطبان جوان از آن لذت خواهند برد. حضور سه عمو در کنار هم مهم بود. دیگر بازیگران این برنامه همگی از فعالان تئاتر کودک هستند.

وی تزیین دوقلوها را بزرگترین تزیین برنامه کودک دانست و گفت: در تلاش هستیم تا خردسالان را جذب این برنامه کنیم. ۳۵ درصد کار موزیکال است.

علی فروتن بازیگر این سریال در بخشی دیگر از این نشست گفت: برای من عجیب بود که سال ها طول کشید تا با ادامه کار موافقت کنم. الان بچه ها با جان و دل کار می کنند. برای این کار پیش تولید طولانی داشتیم.

محمد مسلمی همچنین تاکید کرد: روزگاری مردم با برنامه های کودک زندگی می کردند. ما اینجا طنز کلامی نداریم، طنز حرکتی داریم. این اثر دارای داستان و موسیقی است. اگر می خواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم باید روی کودکان کار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا