ترندهای روز

عکس تلخ از بازیگر سریال چاردیواری در بستر بیماری

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

همسر صدرالدین حجازی با اشاره به اینکه این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون حال خوبی ندارد از مشکلات تهیه دارو برای درمان سرطان همسرش و مشکلات بیمه و پرداخت هزینه ها گفت.

عکس تلخ بازیگر سریال چاردیواری در رختخواب

صدرالدین حجازی بازیگر ۷۶ ساله تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است که از جمله آنها می توان به فیلم های «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» اشاره کرد. ذکر شده.

«جنگل کوچک»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سر»، «زیر زمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چهار دیواری»، «مختارنامه» به دنیا نیامده رنج، «کیمیا» و «بانوی سردار» از سریال های آشنا و خاطره انگیز این بازیگر است.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر وضعیت نامناسب سلامتی این هنرمند به گوش رسید و سونیا شکیبا – همسر این بازیگر – در گفتگویی ضمن تایید بیماری صدرالدین حجازی، درخواست کمک در روند درمان وی را مطرح کرد.

شکیبا تصریح کرد: متاسفانه حال آقای حجازی اصلا خوب نیست و مهم ترین موضوع این است که ایشان یک بیمار خاص به حساب می آیند و من برای تهیه داروهای ایشان مشکل دارم. این در حالی است که ایشان هنرمند این مملکت هستند اما در این مدت بیش از یکسال که درگیر معالجه آقای حجازی هستم با تلخی و مشقت فراوان هزینه های درمان و بیمارستان را تقبل می کنم. با وجود اینکه بیمه بازنشستگی دارند، اما بیمه فعلی پاسخگوی مراجعات ما به بیمارستان، مراکز درمانی و تهیه دارو نبوده و از یک سال قبل به ما پولی پرداخت نکرده است.

وی افزود: یک بار در فیلم «آخرین بازی خون» ایفای نقش کردم و متوجه شدم سینما ظلم است و بازیگر تاریخ انقضا دارد، اما تازه متوجه عمق فاجعه شده ام که هیچکس نمی پرسد حال شما چطور است و این بدترین چیز است که در این مدت تجربه کردم اطرافیان تنهایی سنگینی را به من تحمیل کرده اند اما با وجود ۲۳ سال اختلاف سنی ۳۰ سال است که با ایشان زندگی می کنم و تمام تلاشم حفظ اعتبار و آبروی آقای حجازی است تا چه برای برخی دیگر از بازیگران هم شرایط پزشکی و خانوادگی آنها خبرساز شد، نباید برایشان تکرار شود.

همسر این بازیگر گفت: چیزی که در حال حاضر نیاز دارم تغییر بیمه تکمیلی آقای حجازی است که با توجه به عضویت ایشان در انجمن بازیگران خانه سینما امیدوارم این کار سریعتر انجام شود اما می گویند باید این کار انجام شود. شهریور اگر الان به پشتیبانی بیمه نیاز داریم صبر کنیم. من هم نگران این هستم که با شرایط شیمی درمانی آقای حجازی هر وقت نیاز به بیمارستان دارد کجا بستری شود تا از عهده هزینه ها برآییم. نگرانی بزرگی است که با این شرایط بیمه، هر زمان که وضعیت او اورژانسی شد، بدون پرداخت هزینه، بستری و درمان را در یک بیمارستان خاص انجام دهیم.

شکیبا همچنین یادآور شد: پیگیری هایی را از طرف خانه سینما انجام داده اما گفته می شود بودجه کافی برای تامین هزینه ها ندارند اما در این مدت علی دهکردی، پژمان بازغی و فریبا کوثری از این هنرمند دیدن کردند و تامین کردند. کمک مالی برای درمان حجازی داشته است

در این گفتگو صدرالدین حجازی به سختی چند جمله کوتاه چند ثانیه ای در تایید حرف همسرش بیان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا