ورزشی

غفلتی که در صورت تکرار، قهرمانی را از پرسپولیس می‌گیرد!

جواد منافی در خصوص کامبک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: به یاد ندارم که پرسپولیس در ۱۰ سال گذشته در یک نیمه ۳ گل خورده و در حدود ۷۵ دقیقه عملکرد ضعیفی داشته باشد و بازیکنان به خصوص در خط دفاعی ارائه کردند. یک بازی گیج کننده و اشتباهات متعدد و عدم تمرکز باعث شد تا استقلال خوزستان خیلی راحت به دروازه پرسپولیس نزدیک شود و ۳ بار دروازه بیرانوند را باز کند و اصلاً تمرکز نداشته باشد و گویی فکر و ذهنشان در زمین نباشد و نتوانستند موقعیت گلزنی روی دروازه استقلال ایجاد کنند.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان با توجه به شرایط جدول برای کسب امتیاز به آزادی آمده بود و به همین دلیل بازیکنان این تیم مقابل دروازه خود بسیار فشرده بازی کردند و به دنبال ضدحملات بودند و در اول. نیمه، بازیکنان پرسپولیس گیج شده بودند. او نهایت استفاده را برد و با برتری به رختکن رفت. در چند بازی دیگر هم پیش آمده بود که قرمزها مقابل تیمی که بسته و دفاعی بازی می کند دچار مشکل شوند اما با اخراج بازیکن حریف به یکباره چرخید و با تعویض های اسمار، پرسپولیس توانست. برای برگرداندن بازی و از شکست پیروز شوید. فکر می کنم این بازی درس خوبی برای کادر فنی و بازیکنان بود تا حواسشان را جمع کنند و ۲ بازی بعدی را با تمرکز ۱۰۰ درصد انجام دهند و فقط روی برد تمرکز کنند. اگر کمی غفلت کنند شاید نتوانند مثل بازی با استقلال خوزستان جبران کنند. .

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: استقلال خوزستان برای دیدار مقابل پرسپولیس بسیار آماده بود. آنها در بازی قبلی خود ۴ گل در خانه به نساجی باختند اما برای کسب حداقل امتیاز به بازی پرسپولیس آمدند و بسیار مردانه بازی کردند تا اینکه مدافع این تیم اخراج شد. کادر فنی استقلال خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بود و ستاره های پرسپولیس، بازیکنانی مثل آرونوف و ترابی را به خدمت گرفته بود، هر وقت توپ را در اختیار داشتند، حداقل ۲ نفر به پای آنها می آمدند تا مانع بازی سازی آنها شوند.

منافی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس بعد از قهرمانی گفت: من خیلی نگران ۲ بازی باقی مانده هستم، نباید همه چیز را تمام شده دانست. دو بازی حساس در پیش داریم و باید مقابل شمس برای قهرمانی پیروز شویم آذر و مس رفسنجان، هر دو تیم خوب و بانشاطی هستند. پرسپولیسی ها باید از فرصت هایی که دارند استفاده کنند، پرسپولیس دیگر شانس غافلگیری را ندارد و باید با تمرکز و انگیزه کامل ۲ بازی آینده را پیروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا