ورزشی

فاجعه برای فوتبال ایران/ این آبروریزی را تمام کنید!

از سال گذشته که حضور رونالدو و نصر در ورزشگاه نیمه ویران آزادی مایه تمسخر ایران و زیرساخت های آن در آسیا به ویژه در میان کشورهای حاشیه خلیج فارس شد تا امروز که برگزاری کنفرانس خبری به تنهایی قدرتی را به جا گذاشت. قطعی چند ساعته و دو مصدوم، همه چیز در فوتبال ایران خیلی سریع عقب نشینی کرده است.

از قول سال گذشته رئیس جمهور فقید مبنی بر ساخت ورزشگاهی جدید، بزرگ و آبرومند در تهران تا امروز که قرار است استقلال و پرسپولیس در قلعه حسن خان به میدان بروند، سعودی ها ورزشگاه ساختند و در آنجا مسابقه برگزار کردند.

در ایران انگار همه آن حرف ها و وعده ها فراموش شده و حالا دیگر حتی ورزشگاه آزادی هم در دسترس نیست. اینگونه است که نشست خبری جواد نکونام در ورزشگاه شهر قدس با خاموشی و برق گرفتگی دو نفر همراه است و بدتر از آن اینکه تیم الغرافه با ستاره های رنگارنگ خود در تاریکی این ورزشگاه تمرین می کند یا بیشتر از آن متعجب است. وضعیت عجیب ایران

از این پیش نمایش مشخص می شود که در طول یک فصل از لیگ نخبگان قرار است به یک جوک خاص و رایج تبدیل شویم و فیلم ها و عکس هایی از وضعیت خنده دار ورزشگاه های ایران سوژه کاربران ایرانی و جهانی در شبکه های اجتماعی شود. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا