فناوری

فاز نخست فواد ۱۲۸ افتتاح شد

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

مرحله اول سیستم اضطراری اداری (Fouad 1) برای استان قزوین توسط ایراننل به عنوان اجرایی و کارفرمای سازمان اداری و اشتغال دولتی و وزارت ارتباطات و فناوری افتتاح شد.

به گفته روابط عمومی ایراننل ، دکتر علاءالدین رافیزاد ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و اشتغال ، دکتر محمد محسن صدر ، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ، دکتر کمل داوودی ، رئیس مرکز بازرسی ، نظارت بر خدمات عمومی و اداره اداری و اداره اداری. از روز سه شنبه ، سه شنبه ، بردها در ماه امام خمینی (RA) ساختمان ایراننل ، اولین مرحله از سیستم اضطراری اداری (Fouad 1) برای استان قزوین به طور رسمی به بهره برداری رسید.

این سیستم با حضور ایراننل به عنوان یک برنامه و کارفرمای سازمان اداری و اشتغال دولتی و وزارت ارتباطات و فناوری به بهره برداری رسیده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس آژانس اداری و استخدام این کشور گفت: “ما با اجرای این سیستم چهار هدف را دنبال می کنیم.” هدف اول نظارت بر مردم و چگونگی تأمین رضایت آنها است که از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. هدف دوم حل مشکلات با سیستم اداری است.

وی افزود: هدف سوم ارزیابی عملکرد کارمندان شاغل در سطح عملیاتی است و با بهره برداری از این سیستم ، پایه و اساس عملکرد آنها را برای ارائه خدمات به افراد در نظر می گیریم. ” هدف چهارم اصلاح سیستم اداری با نظر مردم و اصلاح سیستم اداری بر اساس داده هایی است که در این سیستم با استفاده از تکنیک های مدیریت داده جمع آوری می شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در این رویداد گفت: هدف ما این بود که رضایت مردم را بدست آوریم و بر این اساس ، درک سه جانبه در راه دولت هوشمند ایجاد شد و گفت که حضور ایراننل به عنوان یک طرف سوم به دلیل زیرساخت های مناسب افق میهن خوبی است. حاکمیت داده ها ، شفافیت و خدمات به عموم موضوعاتی است که بارها در مورد آنها صحبت شده است ، اما پایان نیافته است. ما امیدواریم که حرکت در این مسیر با حضور ایراننل یک نقطه شروع بسیار خوب و دیدن نعمت های آن باشد.

وی افزود: وظیفه مردم با این سیستم مشخص شده است و وقتی می خواهند ارتباط برقرار کنند ، می توانند از طریق این سیستم عمل کنند و وقتی می خواهند خدمات دریافت کنند ، هنوز به آژانس اشتغال می روند. ” ما امیدواریم که جمع این خدمات و آنچه رئیس جمهور در نظر دارد بتواند به ثمر برسد و سپس بتواند این شفافیت را در تمام مراحل ارائه خدمات به عموم در نظر بگیرد.

رئیس مرکز بازرسی ، خدمات عمومی و نظارت بر اضطراری اداری بر سازمان اداری و اشتغال این کشور ، همچنین تأکید کرد که با شروع و بهره برداری از سیستم Fouad 2 ، یک برگه جدید از سیستم اداری افتتاح شده است ، و افزود: در برنامه های آینده ، استان های دیگر علاوه بر قازوین به برنامه ملی اضافه می شوند. ما در اجرای این سیستم تجربه بسیار خوبی با ایراننل داشتیم. بنابراین ، ما پیشنهاد می کنیم از ظرفیت های شرکت در اجرای پروژه هایی مانند اجرای دولت E ، اجرای سیاست های دیجیتال ، برقراری ارتباط با مناطق محروم و کاهش شکاف دیجیتال استفاده کنید.

وی با اشاره به تأثیراتی که این پروژه اجرا خواهد شد ، اظهار داشت: پیگیری فوری شکایات از سیستم اداری ، نظارت دقیق بر آژانس های اجرایی ، ایجاد داده های ثبت نام معتبر و دقیق ، طراحی و ترسیم شکایات آنلاین توسط سطح ملی ، استانی و استانی ، می تواند بازخوردهای کوتاه مدت به کشور و بر اساس نتایج دلگرمی و مجازات از نتایج شکایت و تحقیر بر اساس شکایت های شكرگيت

مدیرعامل ایراننل: فواد ابزاری برای کنترل کیفیت دولت هوشمند است

مدیرعامل ایراننل با اشاره به اینکه فناوری ها و دانش و تجربه ایجاد شده و توسعه یافته در شرکت در سراسر کشور در انواع مختلفی ارائه و ارائه می شوند ، گفت: مجموعه روابط مشتری ایرانسل یک نسخه پشتیبان روزانه و تقریباً ۲ میلیون مشترک است. این ظرفیت ایجاد شده است و ما در قالب برنامه Fouad به دولت خدمت کرده ایم.

وی ادامه داد: “ما خوشحالیم که به ایراننل اعتماد کرده ایم و امیدواریم که در سراسر کشور به خوبی کار کنیم. ما در زمینه حوزه حکمرانی اقدامات مهمی انجام داده ایم و دولت هوشمند آغاز شده است ، و ما فکر می کنیم سیستم Fouad 2 به ماژول کنترل کیفیت دولت دولت هوشمند تبدیل خواهد شد. این سیستم روند کنترل کیفیت دولت را انجام می دهد.

در این مراسم ، مدیر تجزیه و تحلیل تجارت در این رویداد ، با اشاره به استراتژی ایرانسل برای توسعه زیرساخت های ارتباطی و محصولات و خدمات دیجیتالی در کشور ، دستاوردهای بخش ارتباط با مشتری ، گواهینامه ها ، تحول دیجیتال در این بخش ، مهمترین اهداف و دستاوردهای شبکه ارتباطات یکپارچه ایراننل (Shaya) را توضیح داد.

در طول این مراسم ، یک رابطه بصری زنده با فرماندار قزوین برقرار شد. نوزاری در سخنرانی گفت: در اجرای پروژه فواد ، رضایت مردم اساس کار است. اجرای این پروژه در جلسات شورای اداری همه شهرها دنبال شده است و استان قزوین آماده است تا پروژه را با قدرت کامل شروع کند.

همچنین ، مرحله اول پروژه برای استان قزوین به طور رسمی در طول این مراسم ، مرحله اول پروژه برای استان قزوین به بهره برداری رسید.

اجرای پروژه “سیستم اضطراری اداری (Fouad 1)” پس از امضای تفاهم نامه درک ماه بمان ، بین ایرانیال و اداره اداری و اشتغال کشور ، این کار آغاز شده است و هدف آن ایجاد بستری برای توجه سریع و مؤثر به موضوعات اداری در دولت و مؤسسات حاکمیتی است.

از جمله اقدامات ایرانیال برای اجرای سیستم Fouad 2 ، راه حل های مرکز روابط ایرانسل ، مرکز تماس یکپارچه ، گفتگوی آنلاین ، همکاری با مشاوره ، راه اندازی و مدیریت مخاطبان سازمان (مرکز تماس هوشمند) ، طراحی و تقویت استراتژی های ارتباطی مؤثر به منظور توسعه خدمات دیجیتالی و ارائه خدمات توسعه عمومی. زیرساخت ها و خدمات دیجیتالی دیجیتال ایرانسل در برگزاری جلسات آنلاین و دوره ها و خدمات آموزشی بر اساس اپراتورها ذکر شده است.

شبکه ارتباطات یکپارچه ایراننل (شایا) به عنوان بازوی اجرایی ایرانسل در زمینه تجاری سازی فرآیندهای دیجیتال و ظرفیت ها ، مسئولیت اجرای سیستم Fouad 2 را بر عهده دارد ، در مناطق کاری مختلف و بالقوه کار می کند.

ارائه خدمات رسمی به سایر سازمان ها و مشاغل در قالب خدمات برون سپاری ، حدود دو سال پیش ، با تمرکز بر روی محصول CCAAS یا با مرکز تماس به عنوان یک سرویسشامل خدماتی از قبیل مرکز تماس ورودی ، خدمات تماس برون مرزی ، پشتیبانی از گفتگوی خط و پشتیبانی از شبکه اجتماعی است که در این زمان ، علاوه بر ارائه محصولات ذکر شده و با هدف توسعه نمونه کارها محصولات ارائه شده ، خدماتی مانند توسعه نرم افزار ، به سبد محصولات Shaya اضافه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا