فرهنگ و هنر

فاطمه گودرزی: ما مقصریم که جوک‌های اینستاگرامی فیلم می‌شوند :: افق میهن

این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: ما هم به عنوان هنرمند مقصریم که سطح ذائقه مردم در سینما آنقدر پایین آمده که یک سری کمدی می بینند که حتی اسمشان جذاب نیست.

به گزارش ناجو خبر، فاطمه گدرزی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا وی تصریح کرد: در یک دهه سینمای بسیار مجلل داشتیم و همه از تماشای آن لذت می بردند و هرکس چیزی یاد می گرفت; هم هنرمندان و هم مردم. این هنری بود که ما به آن احترام می گذاشتیم، اما اگر بخواهم خیلی صریح صحبت کنم، در پاسخ به این سوال که سینمای ما به کجا می رود؟ به نظر من با این مسیر به قهقرا.

بعد از دو سال شروع به کار کردم

گودرزی افزود: دو سال و چند وقت است که کار نکرده ام، فراموش نکنیم شاید مثل خیلی ها روحیه خوبی برای کار نداشتم، گاهی به من پیشنهاد کار می دادند، اما کار خوبی به من پیشنهاد نمی شد. ، شغلی که ارزش دارد و آدم می خواهد. برو کار کن و انگیزه قوی در آدم ایجاد کن.

بازیگر سینما من می خواهم زنده بمانم (ایرج قدری ۱۳۷۳) گفت: اکنون پس از مدت ها کار را شروع کرده ام و مشغول کار هستم، نه به طور کامل، اما تا حدودی از آن راضی هستم. این کار است و سعی کردم به عنوان یک شغل به آن نگاه کنم.

وی تصریح کرد: الان که به سینما نگاه می کنم یک سری فیلم های کمدی ساخته می شود که نام آنها برای من جذابیتی ندارد، نام ها طوری انتخاب می شود که بیننده درجه سه آن را دوست داشته باشد و ببیند و برخی هنوز هم می فروشند. .

بازیگر سینما ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی ۱۳۸۲) گفت: ما هم به عنوان هنرمند مقصریم که سطح ذائقه مردم در سینما آنقدر پایین آمده که یک سری کمدی می بینند که اسمشان هم جذاب نیست.

وی تاکید کرد: ما هم به عنوان اهالی سینما مقصریم که یک سری شوخی های اینستاگرامی تبدیل به فیلم می شود و یک داستان ضعیف در آن می ماند و توسط هنرمندانی ساخته و می فروشد که برخی از آنها محبوب مردم هستند. نمی‌دانم، شاید باید کار کنند که این اتفاق‌ها در حال رخ دادن است، چون برخی از اینها هنرمندان درجه یک هستند یا آن را انتخاب کرده‌اند و دوست دارند. من نمی خواهم کسی را قضاوت کنم، اما راضی نیستم.

من راضی نیستم

بازیگر سینما دست خالی (ابوالقاسم طالبی ۱۳۸۴) در مورد حضور سلبریتی ها در تئاتر و اینکه چقدر می تواند به رونق تئاتر کمک کند، گفت: معمولا وقتی سلبریتی ها به تئاتر می آیند به سالن های فاخری که در تالار وحدت هستند توجه زیادی می کنند. و در شرایط خاص و از این قبیل داستان ها و نویسندگان بزرگ خارجی. احتمالاً وجود دارد اما برای تئاترهایی که جمع و جور هستند و تئاترهایی که در تئاتر شهر و سایر تئاترها کار می کنند، ممکن است شاهد آثار ارزشمندی باشیم که کمتر مورد حمایت قرار می گیرند. من ندیدم حداقل در سینما بازیگران خیلی حرفه ای آنجا کار کنند. نمی دانم مشکل از کجاست. شاید اوضاع اقتصادی آنقدر بد است که همه را مجبور به این کار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا