ترندهای روز

فال ابجد امروز جمعه یک تیر ماه 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد امروز جمعه ۱ تیر ماه ۱۴۰۳; از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعد فال ابجد امروز ۱ تیر ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: به طور جدی

اگر مجبورید بخشی از “گروه” باشید، باید از آنچه واقعا هستید دفاع کنید. اما زیاده روی نکنید؛ بدون نیاز به ساکت شدن بعداً با خود صادق باشید. حالا مطمئن نیستید که انعطاف پذیر باشید یا نه. تمرین تسهیل گری تاثیر مثبت قابل توجهی در روز شما خواهد داشت.

اردیبهشت: cbd

حتی اگر نگرانی های اخیر شما پابرجا نیست، باز هم بهتر است برای رفع همه ابهامات، سوالات لازم را بپرسید. احتیاط در مذاکرات در حال حاضر ممکن است عاقلانه باشد، و لازم نیست خود را برای مدت طولانی از حرکت به جلو باز دارید.

خرداد: cbc

حالا ایده های عاشقانه خود را در مورد سفر به دور دنیا کنار بگذارید. امروز به جای دست کشیدن از خیال پردازی یک کشور بیگانه به دلیل دور بودن آن، سعی کنید فرهنگ آن را بشناسید. غذاهای آنها را امتحان کنید و زبان آنها را یاد بگیرید. این تنها راه برای ارضای احساس دوستی سفر شماست.

تیر:ببب

برعکس، اعمال شما ممکن است در نظر دیگران محتاطانه و محافظه کارانه به نظر برسد. فکر می کنید ایده های خوبی دارید، اما چند چیز ممکن است نظر شما را تغییر دهد. امروز مجبور نیستید عادت های خود را تغییر دهید. فقط از هر دو طرف قضیه آگاه باشید و حد وسط را هدف بگیرید.

مرداد:DCA

حتی اگر شما تنها کارمند در میان سایرین در یک سازمان بزرگ باشید، باز هم این قدرت و استعداد را دارید که روی پای خود بایستید و با تلاش و کوشش خود سیاست های بزرگی اتخاذ کنید. ممکن است خود را یک مشکل ساز شدید بدانید، اما به دنبال راه های جایگزین برای انجام همین کار باشید.

شهریور: سی سی سی

ممکن است تصمیم گرفته باشید مشکلات شخصی خود را با شخص دیگری در میان بگذارید. با این حال، هر چه بیشتر صحبت کنید، هنوز نمی توانید به یاد بیاورید که علت مشکلات سلامت روان شما از کجا آمده است. هرچه بیشتر سعی کنید احساسات مدفون خود را احیا کنید، آنها بیشتر از شما فرار می کنند. فقط آرام باشید و سعی نکنید چیزی را تغییر دهید. موفقیت شما ممکن است نزدیک باشد.

مهر: aab

امید شما بستگی به این دارد که چگونه یک مشکل حیاتی و مهم را حل کنید. سعی نکنید با زور این مشکل را حل کنید. اگر دیگران ببینند که شادی شما تحت فشار است، شما را دنبال می کنند. به هر حال شما تصمیم می گیرید که نقش رهبر را برای آنها به عهده بگیرید.

آبان: سی دی بی

ممکن است سعی کنید سخنان خوش بینانه دوستانتان را نادیده بگیرید یا حتی بدتر از آن صداقت و وفاداری آنها را زیر سوال ببرید. دیدگاه ها و نظرات متفاوت می تواند توسعه یک بحران را تسریع کند و قضاوت خود را زیر سوال ببرد. بهترین سیاستی که اکنون می توانید اتخاذ کنید، اجازه دادن به اختلاف و اختلاف است.

آذر: بی سی ای

هیچ کس نباید بداند که شما چه فکر می کنید. حتی اگر قلب شما به کاری که انجام می دهید متصل باشد. اما سعی کنید افکار خود را برای مدت طولانی در قلب خود نگه ندارید، زیرا رها کردن آنها باعث می شود احساس راحتی و آزادی بیشتری داشته باشید.

دی:bdd

گاهی اوقات مشکلات به دلایلی به وجود می آیند، حتی اگر نتوانیم دلیل آن را بفهمیم! به جای مبارزه با آن، سعی کنید به موقعیت به طور موثر و معنادار پاسخ دهید. امروزه پیمودن یک مسیر پیچیده فلسفی بیهوده است. فقط عملی باش

بهمن: بد

حالت غمگین و افسرده شما می تواند مانع از رسیدن به اهداف شما شود. اما یک بیداری ناگهانی می تواند ناگهان همه چیز را تغییر دهد. وقتی با حقیقت روبرو شدید، سعی نکنید با آن مبارزه کنید.

اسفند:dbb

اکنون زمان آن نیست که شغل و رویای خود را رها کنید. اما به دنبال چیزهایی که می خواهید بروید و تسلیم نشوید. فقط رویاها و تخیل خود را برای مدتی کنار بگذارید. وقتی تمام تعهدات و وظایف خود را انجام دادید، فرصت خواهید داشت تا کمی فکر کنید، استراحت کنید و رویاپردازی کنید.

*توجه: این مقاله به منزله تایید توصیه های ارائه شده در فال نیست و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا