ترندهای روز

فال ابجد امروز جمعه 11 اسفند 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد امروز ۲۰ اسفند را بخوانید. فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعد فال ابجد امروز ۱۱ اسفند ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین:DAB

مراقب باشید افراد تنگ نظر در اطراف شما هستند و ممکن است به شما آسیب برسانند. اگر دچار مشکل مالی هستید، آگاه باشید که اوضاع به زودی به نفع شما خواهد شد و امرار معاش فراوان وارد زندگی شما خواهد شد. در نماز خود تنبلی نکنید وگرنه خود را گم کرده و دچار سردرگمی می شوید.

اردیبهشت: AD B

اگر قصد رفتن به سفر را دارید حتما انجام دهید، آن وقت آرامش از دست رفته تان برمی گردد. یک نفر با حرف هایش شما را آزار می دهد، اما آنها را به خدا بسپارید. اگر می خواهید کار جدیدی انجام دهید، در آن فکر کنید و از خدا کمک بخواهید تا راه درست را به شما نشان دهد.

خرداد: به نظر می رسد

شما نیت خوبی ندارید و متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی در اطراف شما افتاده است. اگر می خواهید مسیر زندگی خود را تغییر دهید، باید از افراد با تجربه کمک بخواهید. پس انداز کنید و از اسراف بپرهیزید تا در آینده دچار مشکلات جدی نشوید.

تیر:CDC

برای شما خوش شانسی به همراه خواهد داشت و اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. ممکن است با فردی روبرو شوید که نیت خوبی نسبت به شما ندارد. پس مراقب باشید فریب حرف های او را نخورید. خدا در همه شرایط با شماست، فقط به او اعتماد کنید تا بهترین اتفاق بیفتد.

مرداد: اوه اوه اوه

تعبیر: فالت خوب است. تغییرات و دگرگونی های اساسی در درون شما رخ خواهد داد. از طرف شخصی حمایت مالی و مالی دریافت خواهید کرد که شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. به زودی خوابی که دیدید تعبیر می شود و آینده ای روشن در زندگی به شما می دهد و شما را به پیروزی می رساند.

شهریور: بی سی ای

فال خوب نیست اگر در زندگی خود با مشکلات بزرگی روبرو هستید، بهتر است. دست از فتنه و فتنه بردارید، هرگز با غیبت به هدفتان نخواهید رسید بلکه طالع خود را تیره می کنید و مشکلات زیادی ایجاد می کنید.

مهر: از ج

نیت شما خیر است خیر و برکت در زندگی شما جاری خواهد شد. آن را امتحان کنید؛ از مال حرام بپرهیزید و برای رسیدن به اهداف و موفقیت در شغل و شغل، کارهای نادرست انجام ندهید. از مشکلات زندگی نترسید، زیرا از شر بدخواهان در امان هستید.

آبان: از د

اگر هر چه زودتر از نیت خود دست برندارید، غم بزرگی را تجربه خواهید کرد و زندگی برای شما تلخ می شود. موفقیت در مسیر تحصیلی در انتظار شماست و سربلندی و عزت کسب خواهید کرد. اگر می خواهید با عزیزتان ارتباط برقرار کنید، بدانید که در چهار وعده غذایی آینده همه چیز برای شما امکان پذیر خواهد بود.

آذر:DAC

طالع بینی خوبی داری شما شانس بزرگی در پیش دارید، کسی وارد زندگی شما می شود و به شما پیشنهاد ازدواج می دهد، بهتر است. قبول کنید که برای شما یک نعمت است. اگر می خواهید معاملات پولی و مالی انجام دهید، سعی کنید؛ اگر برای مدت طولانی تردید کنید، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که شما را نگران کند.

دی:dbb

به زودی گره از کار شما باز می شود، چنین روزنه ای در زندگی شما ایجاد می شود که موفقیت های زیادی را برای شما به ارمغان می آورد، در آینده خبرهای خوبی از فرد مورد نظرتان دریافت خواهید کرد که شما را بسیار خوشحال می کند بهتر است. به خودت صدقه بده تا از نگاه دیگران در امان بمانی.

بهمن:بی بی سی

فال خوب نیست یک نفر شما را با حرف هایش خیلی ناراحت کرده است. بهتر است از او دوری کنید، زیرا او در زندگی آسیب های زیادی به شما وارد می کند، می خواهد شما را به انرژی های منفی بکشاند و آینده تان را تباه کند، اما به لطف خدا یکی از شما حمایت می کند و شما را از مشکلات نجات می دهد.

اسفند:DCA

شما نیت بدی دارید و این زندگی شما را تلخ می کند، پس آن را نادیده بگیرید. با کسی مشکل خواهید داشت و دعوا و درگیری خواهید داشت، اما پیروز خواهید بود. شما دوستان خوبی در اطراف خود ندارید و ممکن است شما را به مسیر اشتباه هدایت کنند، پس از آنها دوری کنید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا