ترندهای روز

فال ابجد امروز دوشنبه 14 اسفند 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال حروف ابجد

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعدی فال ابجد برای امروز چهاردهم است اسفند ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: به طور جدی

در چند روز آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. شما یک درخواست سوخته یا یک مورد گم شده دریافت خواهید کرد. همه چیز مطابق میل شما خواهد بود و پول زیادی به دست خواهید آورد.

اردیبهشت: cbd

در رحمت و فضل بر شما گشوده شد. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. اگر قصد انجام کاری را دارید، آن را انجام دهید و موفق خواهد شد.

خرداد: cbc

آرزوی شما این روزها برآورده خواهد شد. با دوستان و آشنایان خود خوب رفتار کنید و اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید و موفق خواهید شد.

تیر:ببب

شما وضوح خوبی ایجاد کرده اید و فال با شماست. خدا را شکر در هر کجا و هر زمان. اگر خودتان آن را امتحان کنید، شانس با شماست. شما با کسی رابطه دارید نگران نباشید به نفع شما تمام می شود.

مرداد:DCA

این نیتی که داری خوب نیست و زندگی برایت تلخ خواهد شد. مدت هاست که نگران و سرگردان بوده ای، به خدا توکل کن و صبور باش. آینده روشنی خواهید داشت و از همه نگرانی ها فرار خواهید کرد.

شهریور: سی سی سی

آینده خوبی در انتظار شماست. راه موفقیت به روی شما باز است. اگر به کمک و حمایت کسی نیاز دارید، او به شما پاسخ خواهد داد. شما بر ترفندهای بدخواهان غلبه خواهید کرد و به اهداف خود خواهید رسید.

مهر: aab

به زودی در کنار خانواده زندگی زیبایی خواهید داشت. یکی از کسانی که به او نیکی می کنی به تو بدی می کند، اما از کرده خود پشیمان می شود. اگه مسافر داری زود برمیگرده پول یا چیز دیگری از جایی که انتظارش را ندارید به سراغتان می آید، پس خدا را شکر کنید.

آبان: سی دی بی

مشکل شما به زودی حل می شود، اما نباید انتظار خوبی و آسایش داشته باشید. شما چیزی را از دست داده اید که به زودی به دست خواهید آورد. اگر می خواهید کاری انجام دهید، چند روز صبر کنید و سپس اقدام کنید. شما موفق خواهید شد و کارت شما بالا خواهد بود.

آذر: BCA

با نیتی که در دل دارید به آرزوی خود خواهید رسید. خداوند شما را از غم و اندوه رهایی می بخشد و پول و ثروت خوبی به دست می آورید. اگر چیزی را گم کردید، آن را پیدا خواهید کرد. هیچ کس با شما قاطی نمی شود، نگران نباشید، آخرش توسط شما رام می شود.

دی: bd

از این قصدی که کرده اید باید منتظر بمانید تا آرزویتان محقق شود. اگر قصد سفر دارید، از این امر سود خواهید برد. اگر قصد انجام کار خیری دارید، آن را انجام دهید و مواظب باشید گناه نکنید. ایمان داشته باشید که خداوند اوضاع را بهتر خواهد کرد.

بهمن: بد

این نیتی که کردی هیچ خیری ندارد و به تو ضرر می رساند، دست از آن بردار. باید منتظر بمانید تا کارت رفع انسداد شود و با کسی در مورد آن صحبت نکنید. به زودی تغییر محسوسی در زندگی خود احساس خواهید کرد، صبور باشید و منتظر بمانید.

اسفند:dbb

فال خوبی است و نیت شما محقق خواهد شد. به زودی از نگرانی خلاص خواهید شد زیرا ثروت شما نوید چیزهای خوب و خوشبختی را می دهد.

در کار خود کوشا باشید تا موفقیت و پیروزی از آن شما باشد. راز خود را به کسی نگو تا دچار مشکل نشوی. در زندگی برای رسیدن به هدفت دو قلب نداشته باش.

*نکته: این مقاله به منزله تایید توصیه های موجود در فال نیست و فقط برای اهداف سرگرمی در نظر گرفته شده است.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا