ترندهای روز

فال ابجد امروز دوشنبه 21 خرداد ماه 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال امروز دوشنبه ۲۱ ابجد خرداد ماه ۱۴۰۳; فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرفتن انواع فال ها رواج داشته است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعدی فال ابجد برای امروز ۳۰ اسفند است خرداد ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

امروز بین میل به انگیزه درونی و نیاز به استراحتی آرام و ساده احساس دویدگی می کنید. اما حتی اگر تنها هستید، از برداشتن کتاب و مطالعه موضوعی که به آن علاقه دارید تردید نکنید. کسب اطلاعات جدید از طریق خواندن و صحبت با دیگران نیز می تواند بذرهای هوش را در شما بکارد.

اردیبهشت: AJB

هنوز هم ایده جالبی است که سرگرمی خود را با کمی خنده و سرگرمی با برنامه های قبلی خود تکمیل کنید. ممکن است برنده شدن در هر کاری که انجام می دهید مهم باشد، اما نباید فقط به این دلیل که در یک مسابقه جلوتر هستید، لذت را از دست بدهید.

خرداد: شکل

درک اینکه چگونه یک پیشینه ضعیف می تواند شما را عقب نگه دارد به شما کمک می کند با استفاده از استعدادهای خود بر موقعیت های دشوار غلبه کنید. مراقبت از خود را از دست ندهید اکنون زمان آن است که بخشی از یک گروه باشید، نه لزوماً یک رهبر.

تیر: bd

امروز برای شما دشوار است که رویاهای خود را برای خود نگه دارید زیرا به همان اندازه که دوست دارید افکار خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، آنها همچنان علاقه مند هستند که بدانند در سر شما چه می گذرد. برخی از کلمات شما دیگران را شوکه می کند، اما شما قصد غافلگیری دیگران را ندارید. کلمات شما جادویی هستند و باعث می شوند اطرافیان شما را تحسین کنند.

مرداد: بد

خوشبختانه، شما در بحث هایی که قبلاً می دانید شرکت نمی کنید. شما می دانید چگونه یک راز را حفظ کنید و می دانید که بهتر است بعضی چیزها ناگفته بماند.

شهریور: آاااااا

مثل این است که درهای خوشبختی به روی شما بسته است، پس قبل از هدر دادن وقت، همین الان یک کار مثبت انجام دهید. این نیز مشکلات خود را دارد، زیرا واکنش سریع مشکلات خاص خود را دارد. وقتی کاملاً مطمئن شدید، دوباره فکر کنید و ببینید در چند ساعت آینده چه احساسی دارید.

مهر:BDC

توانایی شما برای دیدن جنبه مثبت یک مشکل می تواند شما را به انکار آن سوق دهد. هنگام صحبت، مطمئن شوید که کلمات شما بر اساس تخیل شما نیستند بلکه بر اساس واقعیت هستند.

آبان: اوه آره

تصور نکنید که درک دیگران از واقعیت باید با شما یکی باشد. شما دنیا را با دیدگاهی درون‌نگر می‌بینید که می‌تواند به اندازه خود جهان تخیلی باشد، بنابراین نسبت به کسی که ممکن است به نتیجه‌ای که با نظر شما در تضاد است رسیده باشد، کمی بی‌اعتنا باشید.

آذر: بابا

سعی کنید نگران نباشید زیرا ممکن است در این چند روز بتوانید آنها را سرکوب کنید، اما بهتر است به جای اینکه منتظر سرریز شدن آنها باشید، آنها را پردازش کنید.

دی: به نظر می رسد

حتی اگر به نظر می رسد که تسلیم اجبار شده اید، به پاک کردن احساسات عمیق خود از ذهن خود بسنده نکنید تا نگرش مثبت پیدا کنید. اما اکنون می توانید از تخیل خود برای بهبود روحیه خود استفاده کنید یا کاری انجام ندهید. این تصمیم شماست

بهمن: اوه اوه اوه

حتی اگر استرس تمام شده باشد، ممکن است امروز نتوانید به هر آنچه می خواهید برسید. خوشبختانه، فردی که قبلاً با شما دشمنی داشت، اکنون می تواند رفتار خود را تغییر دهد و متحد شما شود. پس بی دلیل به توانایی های این حامی حسادت نکنید.

اسفند: ABA

افکار شما فقط می تواند شما را تا این حد دور کند و واقعا نمی تواند به شما بگوید که در حال حاضر دیگران چگونه به اعمال شما واکنش نشان خواهند داد. بهترین نتایج ممکن را تصور کنید. فقط زمان می تواند بگوید که آیا برنامه های شما جواب داده است یا نه.

*توجه: این مقاله به منزله تایید توصیه های ارائه شده در فال نیست و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا