ترندهای روز

فال ابجد امروز دوشنبه 30 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد امروز دوشنبه ۹ اسفند بهمن ماه ۱۴۰۲; فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه ای که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعد فال ابجد امروز ۳۰ بهمن ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تلاش‌های شما برای کاهش سرعت کارها احتمالاً کارساز نخواهد بود، زیرا لزوماً بر برنامه‌های کلی که بر شما و بسیاری از همکارانتان تأثیر می‌گذارد، کنترل ندارید. عجیب این است که وقتی کمتر توقع دارید، دیگران کارشان را بهتر انجام می دهند.

اردیبهشت:دی

در حال حاضر هیچ فعالیت دیگری به برنامه خود اضافه نکنید وگرنه با یک برنامه گیج کننده مواجه خواهید شد که نمی دانید با آن چه کار کنید. حالا که احتمال تغییر برنامه شما وجود دارد، آگاهانه تصمیم بگیرید و با تغییر یک یا دو قرار به روز دیگر، به دوستان خود درس بدهید.

خرداد:dbb

امروزه احساسات جدیدی در درون شما می جوشد و از شما آگاه می شود، اما ممکن است نتوانید به اطرافیانتان اجازه دهید از احساسات شما مطلع شوند. اینطور نیست که بخواهید آن را مخفی نگه دارید، فقط نمی توانید کلمات مناسبی برای بیان احساسات و تاثیرگذاری پیدا کنید. تا جایی که میتونید اصلا قضاوت نکنید.

تیر: آاااااا

خوشبختانه، محیط شما برای شما و به موازات شما در حال حرکت است و واقعاً به شما کمک خواهد کرد. مگه تو آدم نادانی نیستی؟! اما بهتر است این رازی را که به شما گفتیم فعلا به کسی نگویید!

مرداد:ببب

بی توجهی شما بار مسئولیت شما را بر دوش دیگران می اندازد و این موضوع برای آنها اصلا خوشایند نیست. انتخاب بین کار و بازی به شما بستگی ندارد. سرنوشت شما هر چه باشد، نمی توانید در برابر آن مقاومت کنید.

شهریور: CCA

اگر مدتی است که با رازی زندگی می‌کنید و هنوز آن را فاش نکرده‌اید، اکنون زمان آن رسیده که این نگرانی را کنار بگذارید. شما مهارت های متفاوتی دارید و باید روی مسائل مهم خود در لحظه تمرکز کنید، مانند جزئیات پروژه خود. پس فعلا دنیای درونی خود را نادیده بگیرید، این شما را برای سفر پیش رو آماده می کند.

مهر: ABA

اتکای بیش از حد شما به دیگران باعث شده که خیلی بی دقت عمل کنید. با این حال، اگر تصمیم بگیرید که احساسات خود را با تکیه بر دیگران در آغوش بگیرید، ممکن است شخص دیگری به شما خیانت کند. پس سعی کنید کاری را به نفع دیگران انجام ندهید.

آبان:

با وجود عدم اطمینانی که در مسیر خود به سوی خوشبختی احساس می کنید، ممکن است باور داشته باشید که در پایان همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. تحت تأثیر شرایط بیرونی قرار نگیرید، بلکه به دنبال شادی در درون خود باشید.

آذر: اوه

مطمئناً اعتماد به نفس شما به شما قدرت می دهد تا راه خود را پیدا کنید، اما باید توجه داشته باشید که راحت تر از آنچه می خواهید خواهد بود. به یاد داشته باشید که هر چیزی که در حال حاضر اتفاق می افتد، تنها بخش کوچکی از یک تغییر بزرگ است که در ماه های آینده خود را نشان خواهد داد. نگرش مثبت شما کلید موفقیت آینده شما خواهد بود.

دی: به نظر می رسد

متأسفانه، فعلاً باید روی چیزی که می گویید تمرکز کنید، در غیر این صورت وضعیت ناخوشایندی پیش خواهد آمد. به یاد داشته باشید، شما زمان بیشتری برای رساندن پیام خود نسبت به آنچه فکر می کنید دارید. اگر انرژی ناخوشایندی را احساس کردید، فقط یک یا دو روز اجازه دهید از بین برود و سپس به سراغ چیزهای عاشقانه بروید. وقتی صحبت از مسائل عاطفی به میان می آید، زمان بندی بسیار مهم است.

بهمن: CCA

شما باید دستیابی به چیزهایی را که دوست دارید فراموش کنید. اگر امروز ماه در خانه تعاون و همکاری است، باید خودخواهی را فراموش کنید. امروزه این یک امر مسلم و مهم است که بر لجاجت خود غلبه کنید.

اسفند: از ب

شاید بهتر باشد زمانی که گزینه های زیادی پیش روی شماست بیشتر نگران باشید تا زمانی که وجود ندارد. شاید تحمل ناامیدی وقتی همه چیز خوب پیش می رود آسان تر از زمانی باشد که خوب پیش نمی رود. با این حال، اگر انتظارات همچنان افزایش یابد، می تواند باعث ناراحتی شود. بنابراین، بهتر است قبل از شکست، جاه طلبی های خود را کاهش دهید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا