ترندهای روز

فال ابجد امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد امروز سه شنبه ۲۷ اسفند اردیبهشت ماه ۱۴۰۳; فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعد فال ابجد امروز ۱۸ اردیبهشت ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین:DBC

وقتی کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوبی را در چرخ شما بگذارد، عصبانی می شوید. اکنون نشان دادن لجبازی می تواند کاملا بی اثر باشد. در عوض، باید دستاوردهای خود را برای دیگران روشن کنید و تا جایی که موقعیت شما اجازه می دهد تلاش کنید.

اردیبهشت: به نظر می رسد

طبیعت شما به گونه ای است که با کمی هیجان موافقت می کنید، اما وقتی مسائل را تجزیه و تحلیل می کنید، متوجه می شوید که در چنین شرایطی باید آرام و خونسرد باشید. ممکن است در حال حاضر آنچه را که انتظار دارید به دست نیاورید، بنابراین باید انعطاف پذیر باشید و سعی کنید از آنچه دارید خوشحال باشید.

خرداد: ACC

متأسفانه، خط مشی شما چندان مناسب نیست زیرا ممکن است در آینده دیگر موثر نباشد. ابتدا باید در مورد نیازهای خود تحقیق کنید تا اطلاعات بیشتری از آنچه انتظار دارید به دست آورید.

تیر: شکل

ممکن است در این شرایط صبور بودن برای شما بسیار دشوار باشد، اما مهم این است که فکر کنید و برای توسعه برنامه های خود زمان بگذارید. اگر فقط یک روی سکه را ببینید برایتان مشکل ایجاد می کند. بنابراین، توصیه می شود که تمام اهداف خود را پوشش دهید و فقط روی یک هدف خاص تمرکز نکنید.

مرداد: G gd

ممکن است فریب بخورید و حقایقی را که دیده اید فاش کنید، که برخلاف میل شماست. این ممکن است در ابتدا شما را ناراحت کند. اما در نهایت متوجه خواهید شد که به راحتی می توانید در مورد آنچه در ذهنتان است صحبت کنید و مردم همچنان شما را دوست خواهند داشت.

شهریور: اوه آره

به چیزهایی که می گویید و انجام می دهید متعهد باشید زیرا آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیستند. به زودی این توانایی را پیدا خواهید کرد که به جای پشت سر خود به جلو نگاه کنید و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

مهر: بد

سعی کنید مشکلاتی که باعث ناراحتی شما می شود را حل کنید، زیرا باید هم دلیل و هم احساسات خود را در نظر بگیرید، حتی اگر در دو مسیر متفاوت باشند. با مشخص شدن نتایج کار شما در روزهای بعد، مسئولیت شما کمتر می شود.

آبان: AJB

اگرچه برای شما راحت تر است که در مورد چیزهایی که دوست دارید داشته باشید تا چیزهایی که واقعاً می خواهید رویاپردازی کنید. اما اکنون لازم است که برخی مسائل از شما مخفی بماند. بعضی چیزها را بهتر است تا زمانی که زمان افشای آنها فرا رسد، برای خودتان نگه دارید و بعضی چیزها را اصلاً نباید با کسی در میان بگذارید.

آذر: جدی

شاید امروز برای شما سخت باشد که در مورد تمایلات شخصیتی خود صحبت کنید. جالب است که وقتی با حقایق کار می کنید، راحت تر به احساسات خود توجه می کنید، اما بر اساس عقلانیت کار کنید و داده های غیرمستند را نادیده بگیرید.

دی:DAC

شما می توانید به عنوان یک حامی برای کسی که دوستش دارید عمل کنید. شاید شما این توانایی را دارید که چیزها را به وضوح ببینید و این ویژگی شما را به فردی آینده نگر تبدیل کرده است.

بهمن:

اگر بتوانید در مورد مهارت های خود صحبت کنید، می توانید تصویری دقیق را در ذهن خود تصور کنید. اما وقتی سعی می کنید آنها را به واقعیت تبدیل کنید، دلتان از دست می رود. به جای اینکه سعی کنید احساسات پیچیده خود را به دیگران منتقل کنید، فقط به احساساتی که می دانید واقعی هستند توجه کنید.

اسفند: CCA

نگران این هستید که کارهایی که انجام می دهید به اندازه ای که انتظار داشتید مفید واقع نشوند. اگرچه ممکن است نتوانید در طول روز وقت آزاد پیدا کنید، اما باید کمی به خود استراحت دهید و برنامه های کاری خود را به بعد موکول کنید.

*نکته: این مقاله به منزله تایید توصیه مندرج در فال نیست و فقط برای اهداف سرگرمی است.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا