ترندهای روز

فال ابجد امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال امروز سه شنبه ۱۱ اسفند ماه ابجد مرداد ۱۴۰۳; فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چگونه چیده شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

در زیر فال امروز ۲ است مرداد ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین:یک قبل از میلاد

به زودی غم و رنج زندگی شما از بین می رود. اگر مریض باشید از اسارت بیماری رها می شوید و در آینده شادی و نشاط فراوانی ایجاد می کنید که باعث خوشحالی شما می شود. شکرگزار نعمت های فراوان خداوند باشید.

اردیبهشت:DCA

فال خوب نیست در زندگی خود با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد، بهتر است؛ کارهای اشتباه نکنید و خود را از مشکلات و سختی ها نجات دهید. فال خود را با اعمالتان تیره نکنید تا بتوانید به انرژی های مثبت روی بیاورید.

خرداد: به طور جدی

فال خوب است. غذای حلال در زندگی به دست شما می رسد، می توانید به اهداف خود برسید و در زندگی خود شادی ایجاد کنید، به زودی یک نفر شغل بهتری به شما پیشنهاد می دهد. بپذیرید که شما را به سمت اهداف و خواسته های قلبی تان در آینده راهنمایی می کند.

تیر:ببب

فال مشخص است. آینده خوب و خوشی در پیش دارید، به زودی گره از کارتان باز می شود و آرامش و آسایش را در زندگی خواهید یافت. اگر قصد سفر دارید، بهتر است؛ این سفر را انجام دهید زیرا برای شما خوشایند بوده و باعث شادی و نشاط در شما خواهد شد.

مرداد: تاکسی

متأسفانه، منظور شما خوب نیست و این ممکن است شما را به دردسر بیاندازد، پس به کار خود بچسبید. اگر کسی از شما رنجیده است، باید دل او را به دست آورید و او را نادیده نگیرید. اگر همه چیز برای شما کمی پیچیده است، باید همه چیز را به زمان بسپارید.

شهریور: cbd

طالع بینی خوبی داری با توکل به خدا به تمام خواسته ها و آرزوهای قلبی خود می رسید و به هدف خود می رسید. به زودی صاحب یک یا چند ملک خواهید شد که برای شما برکت خواهد داشت و برای شما و خانواده تان خوشبختی می آورد.

مهر:بی بی سی

شما نیت خوبی ندارید و متأسفانه ممکن است کارهایی انجام دهید که نه تنها برای خودتان بلکه برای اطرافیانتان نیز دردسر ایجاد کند. اگر می خواهید پول خود را صرف تفریح ​​و سرگرمی کنید، نباید به پس انداز خود متکی باشید زیرا در آینده دچار مشکل بزرگی خواهید شد.

آبان:dbc

برخی مشکلات شما را ناراحت کرده اند، اما بهتر است افرادی که با شما بدرفتاری کردند را فراموش کنید و انتقام کارهای آنها را نگیرید. کسب و کار شما رونق خواهد گرفت و سرمایه کافی برای پرداخت بدهی های خود دریافت خواهید کرد.

آذر: بی سی ای

شما بسیار مضطرب و پریشان هستید و نمی توانید کار خود را به خوبی به پایان برسانید، همه به این دلیل است که از خدا دور شده اید، پس به سوی او بازگردید. اگر مشکلاتی در زندگی شما وجود دارد، باید آنها را با اطرافیان خود در میان بگذارید و کار را برای خود سخت تر نکنید.

دی:DAC

شانس به شما کمک می کند و می توانید کار خود را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانید. اگر از رفتار شخصی خود ناراحت هستید، سعی کنید مشکل را با او در میان بگذارید. اندکی از اموالت را در راه خدا انفاق کن تا او را برکت دهد.

بهمن:adc

فال خوب است. به زودی اگر چیزی را از دست داده اید، آن را پیدا می کنید، روزنه ای در زندگی شما پدیدار می شود و تمام مشکلات و گرفتاری های شما از بین می رود، می توانید خیلی زود به هدف و خواسته های قلبی خود برسید و آرامش را بیابید و آرامش را برای شما ایجاد کنید. خودت در آینده

اسفند:bdd

منظورت خیلی بد است و مطمئناً به خاطر آن دچار دردسرهای زیادی می‌شوی. وقتی مردم شما را تشویق به انجام کارهای اشتباه می کنند، بهتر است از آنها دوری کنید و اصلا به آنها توجه نکنید. ممکن است درگیر رابطه ای باشید که شما را به رویاهایتان برساند.

*توجه: این مقاله به منزله تایید توصیه مندرج در فال نیست و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا